Hansi22 Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Hei jeg lurte på om noen viste om hvordan man kunne trimme denne motoren uten å drepe den for å få litt bedre drag på den og hvor mye det vil koste og det er utenom eksos anlegg og sports filter
Eirik Viste Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Hei du. Mulig at du vil få litt effekt av å sette på innsuget fra M50B25. De større M52 motorene 323 og 328 får ca 20 hk mer med et slikt innsug. Men de må spesialtilpasse innsuget. Motoren får mye mer luft. Og det gir mer effekt. Jeg har et 325 innsug som jeg mener er bolt on. Det er sikkert mulig å få 10hk+ med din motor. Skifter du chip i bilen får du kanskje 10 hk til. Da har du realistisk mulighet til å få 20 hk ekstra for lite penger. Du kan prøve å få tak i et 525 eksosanlegg. Det gir kanskje også noen hk ekstra. Jeg har et M50B25 innsug med spjeld til salgs for 1.000 kr + frakt(ca 125 kr). Har i tillegg en spennende chip på gang som jeg skal teste ut på en 325. Tilbakemeldingene fra mange kjøpere var veldig positive.En kar hadde en fast teststrekning der han nådde 130km/t. Med denne chipen nådde han 145km/t. Og den bruker mindre bensin skrev han. Kan skaffe slike chiper til en gunstig pris. Men vil teste den ut selv først. Eirik. 92 22 65 44.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå