Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å senke, men probleme at jeg ikke vet kor mange mm jeg skal gå for. Det er snakk om en 2001 mod E39 sedan. Den er ganske høy no, så jeg tenkte på 50/40mm eller no sånt.. Har spacet felgene 26mm bak og 20mm framme. Så ta blir kansje 50/40mm for mye. Derfor legger jeg ut dette pga det er sikkert noen her inne som har mer ro på dette en det jeg har. Mvh Ole

Skrevet

kjøp justerbart senkesett. finnes flere forskjellige sett i forskjellige prisklasser. har akkuratt montert et vmaxx sett på min e39 og en kjempefornøyd med åssen den blei. det kostet bare 5200.

Skrevet

Kan vel kanskje bump'e og kapre denne posten litt jeg da...

Noen som har formening om hvor lavt jeg kan senke 5'er sedanen min på de orginale M-tech demperne? Har hørt for lenge siden at en må bytte dempere hvis en skal senke mer enn 40 mm. Gjelder dette fortsatt liksom?

Må jeg senke mer foran enn bak for å få like mye/lite luft i hjulbuene foran og bak?

Skrevet

Jeg senket 55mm foran med standard m-sport dempere på min forrige bil, e46 cab. Det gikk akkurat. Hvor bra det er for demperne kan vel diskuteres... :?

Skrevet

En kamerat av meg tror jeg har komplette dempere og fjærer som gir 60mm senk med tuv godkjenning. Var iallefall godkjent i vognkortet hans. Han byttet til orginale dempere og fjærer nå. Tror dette settet er brukbart om noen er interessert... (Pris, aner ikke, men kan sjekke for de som er int.)

Skrevet

h&r senkefjører med 40/15mm. Progressive fjører og god kvalitet.

2690,- + porto... Eller FK Highsport Justerbart med TUV papirer. 6500,- + porto

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...