AlXz Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 hvor mye for starteren hvis den passer 318? PM
AlXz Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Kom igjen da folka?? BUD?? Er nok def. oljepumpe. Ellers er motoren komplett. Blant annet: - Starter - Coil - Dynamo - Bunnpanne (m/ sil & peilepinne m/ rør) - Tomgangsmotor (?) - Luftfilter boks - Luftmassemåler (LMM) - Ledningsnett - Innsugsmanifold - Grenrør - Toppdeksel - Topp - Innsug - Clutch (ukjent stand) - Vifte (et blad er knekt) - All innmat, osv Sikkert ikke mye jobb for noen som kan skru. Men det kan ikke jeg
larssr Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Har du nr som står på coil? Er ute etter den med 3-polet kontakt inn på hver coil. HASTER
janerik171187 Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 åssen er tilstanden på toppen? en kompis har nettopp fått reggreima til å hoppe over et par hakk og slått istykker div ting
AlXz Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 Har du nr som står på coil?Er ute etter den med 3-polet kontakt inn på hver coil. HASTER Kan finne det senere.. Dette er en 4-er med fordeler og rotor. Så er kun én coil. Mener det er to poler på coilen... åssen er tilstanden på toppen?en kompis har nettopp fått reggreima til å hoppe over et par hakk og slått istykker div ting Den tror jeg skal funke greit. Så vidt jeg vet er det bare problemer med olje tilføring. Men du kan jo godt komme å se på den
janerik171187 Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Har du nr som står på coil?Er ute etter den med 3-polet kontakt inn på hver coil. HASTER Kan finne det senere.. Dette er en 4-er med fordeler og rotor. Så er kun én coil. Mener det er to poler på coilen... åssen er tilstanden på toppen?en kompis har nettopp fått reggreima til å hoppe over et par hakk og slått istykker div ting Den tror jeg skal funke greit. Så vidt jeg vet er det bare problemer med olje tilføring. Men du kan jo godt komme å se på den ok, må bare få demontert og se hvasom er ødelagt først
AlXz Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 ok, må bare få demontert og se hva som er ødelagt først Den er grei. Sendte deg nettop en pm med bilder jeg fant
janerik171187 Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 ok, må bare få demontert og se hva som er ødelagt først Den er grei. Sendte deg nettop en pm med bilder jeg fant så det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå