Hjelen Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 2000 E46 320d Touring. Motor: M47D20 (Programert til ca 150HK) Farge: Cosmosschwarz metallic Senket: 50/30 Felger: 19" Zito Titan (235/35/19) Utstyr: ABS ASR Alarm Alu. felger Antispinn Automatisk avblendbart speil Cruisecontroll El. vinduer x 2 Fjernstyrt Sentrallås Harman/Kardon soundsystem Kjørecomputer Klima Kurve/tåkelys Midtarmlene Motorvarmer Multifunksjonsratt Radio/CD Rails Regnsensor Sentrallås Shadowline Skinnratt Skipose Sort taktrekk Sportsratt Sportsseter i sort skinn Sportsunderstell Startsperre Varmeseter Xenonlys (alt jeg kommer på i farta:) Planer: M-Tech II Front M-Tech II Sideskjørt M-Tech II Hekkskjørt E46 M3 Speil (Montert) Carbon lyktesenkere (klar for montering) Carbon nyrer (montert) Carbon diffusor (til 4rørs anlegget) Effektanlegg (4 rørs) Sorte blinklys foran (montert) Sorte sideblinklys (montert) Sorte Xenonlykter med Angeleyes (montert) Sorte/røde baklykter (montert) Lakkering av panser (steinsprut:/) Tone rutene (35%) Kom med tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 snasen! Stasjonsvogn er faktisk grisetøft med litt styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Pen bil. Hvor mye er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Skal sette på nye lykter foran og M3 speil. Så blir det vel M3 styling til neste år Den er senket 50/30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Pen Touring du har! Og normalt er jeg stor motstander av felger med sort senter, men ikke ille på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Takktakk:) Jeg er fornøyd jeg ja, passer godt til bilen syns jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Trenger ikke så mye mer på den der før den blir "perfekt" Pen den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Pen Touring du har! Og normalt er jeg stor motstander av felger med sort senter, men ikke ille på denne X 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Gratulerer med veldig pen bil og velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Kjeder meg litt her, så jeg har skrevet ned utstyrslista:) (Det jeg husker i farta) Bare kom med tips/meninger om bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Meget pen touring det der ! Eneste jeg kan sette fingern på sånn umiddelbart er soting, hadde du fått sotet vinduene rundtom så hadde den blitt perfect Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Meget pen touring det der !Eneste jeg kan sette fingern på sånn umiddelbart er soting, hadde du fått sotet vinduene rundtom så hadde den blitt perfect Takktakk:) Det står under "Planer:" Skal tone 35% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaur Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Nice, Joakim:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå