Wolfeh Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Hei, har nettop kjøpt nye bremsesko, skiver og klosser til kaliperne. Jeg prøver nå å stille in brekket, men er litt redd for at jeg skal kjøre med brekket "på" uten at jeg vet det. For at jeg skal få bilen til å stoppe helt med brekket må jeg dra en 9 klikk + 2 klikk til med begge armene. Er umulig å få bilen til å stoppe med en arm. Har seff strammet mutterne på brekket en del. Jeg har rengjort innvendig i trommlene med lynol (tynner), er det noe spesielt jeg må gjøre med skoene og klossene før jeg begynner å kjøre? Noen tips?
Ingebrigtsen Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Du må legge til bånda inni tromlen før du strammer brekkwieren Den justerer du igjennom et bolthøl.. Skru den justeringsskruen inni tromlen til du kjenner bånda tar, deretter slipper du litt opp igjen
Wolfeh Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Hehe, takker igjen Satt nettop å leste igjennom en haug av gamle poster. Men jeg hørte noe om bremsepasta osv, det er? Takk for staget btw Det gikk rett på, krmt var tom like langt som det forrige. Trengte ikke stille noe som helst.
Ingebrigtsen Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Godt det ble bra da:) Vet ikke helt hva dem mener med bremsepasta jeg.. kanskje dem mener kobberpasta e.l som man har på baksiden av bremseklossene for å unngå bremseskrik:) Når det gjelder å justere håndbrekket så pleier det alltid å bli bra hvis du justerer det på rette måten, dvs legge bånd helt inntil ved å justere inni trommel, deretter justere wieren:)
Wolfeh Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Jepp, jeg har nok justert det på feil måte elns Skal nok få fiksa det i morra, tenkte jeg skulle få lasta opp noen nye bilder osv =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå