HelgeS Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14383929&sid=xz6cbaQXOxq553242&WT.svl=Bilde Løp å kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 bump! ingen kommentarer heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 For en fin bil! Tar du innbytte ? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Takk for det. Beklager men tar desverre ikke innbytte da jeg allerede har kjøpt meg ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Snop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Pen bil, men vanvittig pent interiør! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 bump! ingen kommentarer heller? Er nok en grunn til at det ikke ramler inn med kommentarer! Men ut fra den lave terskelen til å slenge med leppa om ting litt utenom "standaren" her inne, er jeg overrasket over at det ikke har kommet noen her. Bilen var utrolig lekker på bildene, men du har nok redusert kjøpergruppen med 90% pga det (i mine øyne) grusome røde interiøret. Prisen ligger vel også i absolutt høyeste sjiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Takk skal dere ha, setter pris både på ris og ros jeg! Med tanke på interiøret så er denne litt utenom det vanlige, og jeg i likhet med mange andre liker å ha noe litt utenom det vanlige. Syns personlig at interiøret er utrolig tøft og matcher bilen helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Takk skal dere ha, setter pris både på ris og ros jeg! Med tanke på interiøret så er denne litt utenom det vanlige, og jeg i likhet med mange andre liker å ha noe litt utenom det vanlige. Syns personlig at interiøret er utrolig tøft og matcher bilen helt perfekt. Jeg skal være enig med deg. Det røde interiøret er tøft, og det skiller bilen fra mengden. Men det er nok sant det som sies over her, om at det skremmer mange kjøpere. De fleste av oss vil tydeligvis ha lik bil som naboen. BTW: Jeg har sett en bil "live" med samme interiør, og det er jo faktisk ikke like KNALL rødt i virkeligheten som på bildene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Som jeg skrev i stad, den er nydelig, men prisen er nok litt i overkant av hva du kan forvente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Den var nydelig. Bare så synd eg ikkje har råd... Å Rosendal e jo kje så langt vekke heller.... Likte utrolig godt interiøret. Det e jo halve bilen og eg likte begge deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg