Gå til innhold

03' Bmw 320dat Imolarød tilsalgs!

HelgeS
 Share

Anbefalte innlegg

bump! ingen kommentarer heller?

Er nok en grunn til at det ikke ramler inn med kommentarer! Men ut fra den lave terskelen til å slenge med leppa om ting litt utenom "standaren" her inne, er jeg overrasket over at det ikke har kommet noen her.

Bilen var utrolig lekker på bildene, men du har nok redusert kjøpergruppen med 90% pga det (i mine øyne) grusome røde interiøret.

Prisen ligger vel også i absolutt høyeste sjiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha, setter pris både på ris og ros jeg! :D

Med tanke på interiøret så er denne litt utenom det vanlige, og jeg i likhet med mange andre liker å ha noe litt utenom det vanlige. Syns personlig at interiøret er utrolig tøft og matcher bilen helt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha, setter pris både på ris og ros jeg! :D

Med tanke på interiøret så er denne litt utenom det vanlige, og jeg i likhet med mange andre liker å ha noe litt utenom det vanlige. Syns personlig at interiøret er utrolig tøft og matcher bilen helt perfekt.

Jeg skal være enig med deg. Det røde interiøret er tøft, og det skiller bilen fra mengden. Men det er nok sant det som sies over her, om at det skremmer mange kjøpere. De fleste av oss vil tydeligvis ha lik bil som naboen.

BTW: Jeg har sett en bil "live" med samme interiør, og det er jo faktisk ikke like KNALL rødt i virkeligheten som på bildene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...