adio Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Har en 320 e36 91mod med et par feil ingen har anelse om kan være. Problemet er vinduet på førersiden som går ned/opp kun et par cm når jeg trykker på knappen. Litt irriterende å måtte trykke 14 ganger for å få et vindu enten ned eller opp.. Det 2. problemet er takluka. Den går ikke opp i det heletatt, men gir fra seg et lite nykk bare. Er jo tydeligvis kontakt, men noe hindrer den i å fullføre jobben sin. Er evig takknemmelig for den som kan gi meg et svar på de greiene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 hei det med vinduet dit er følera inni elrutemotoren din som er ødelakt. akk samma prob med min. må nok bytte motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Du har coupe/cab? Har hatt samme problem med vinduet på en e36 cab jeg hadde. Der var det for stor friksjon mellom vinduet på døra og vinduet bak. Bakkanten av vinduet på førerdøra ligger som kjent mot en gummilist på fremkant av bakvinduet. Smurte inn gummilista med silikon for å få ned friksjonen, noe som løste problemet. Med for høy friksjon aktiveres klemsikringa og vinduet stopper. Kan såklart være noe annet som er problemet, men det jeg har nevnt her koster deg ingenting å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Du har coupe/cab? Med tanke på takluken han nevner setter jeg en femmer på coupe/sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adio Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Hehe, javisst. Er en coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 det med takluka er helt sikkert at wirene har rusta fast i rørene. vanlig problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 hei. har samma problemet med vindu. hadde det vært det friksjonen han snakker om. så hadde vel den fungert vanlig med døra oppe. gjør den det eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxide Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 det med takluka er helt sikkert at wirene har rusta fast i rørene. vanlig problem. Eller at hverne i bakkant har røket.... er også et vanlig problem... den på venstre sia har nettopp gått på min... http://www.bimmerdiy.com/diy/e36sunroof/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Du har coupe/cab? Med tanke på takluken han nevner setter jeg en femmer på coupe/sedan Godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Du har coupe/cab? Har hatt samme problem med vinduet på en e36 cab jeg hadde. Der var det for stor friksjon mellom vinduet på døra og vinduet bak. Bakkanten av vinduet på førerdøra ligger som kjent mot en gummilist på fremkant av bakvinduet. Smurte inn gummilista med silikon for å få ned friksjonen, noe som løste problemet. Med for høy friksjon aktiveres klemsikringa og vinduet stopper.Kan såklart være noe annet som er problemet, men det jeg har nevnt her koster deg ingenting å prøve Brukte silikonspray selv på slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
micbro Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 hei, hadde nøyaktig samme feil p min E36 Compact, da jeg var på verksted i danmark sa de etterpå at det var en koblings ffeilo, trengte ikke bytte noen deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adio Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Får prøve noen av forslaga her. 1 uke igjen på jobb bare, så får man håpe det blir en ordning. micbro: Hva gjorde du med vinduet og takluka på compakt bilen du hadde? Du skrev du ikke trengte å bytte noen deler.. Er også på utkikk etter bakfanger og sideskjørt til bilen. Fortsatt en e36 320 coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå