Christian Nyegaard Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Ser ut som denne nå er solgt, ble en del cash og en 91 mod 525 i bytte. Hadde egentlig ingen planer om bil i denne omgang men den var så hvit og blank og fin der den stod.... haha. BMW vil liksom ikke slippe taket ser det ut som . Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal selge 525'en eller ei, vi bytter på onsdag så får se etter å ha kjørt rundt litt med den. Brukte noe over en time på å parkere i dag når jeg kom hjem og det er vitterlig ikke så moro .
Christian Nyegaard Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Jaja, da var man 7serie løs . Alt i alt savner jeg bilen allerede. Men E34'en går som en klokke og er definitivt en morsom sak. Litt artig med manuelt gir igjen .
Gunnar Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Gratulerer eller kondolerer, alt etter hvordan man ser det! E34 525i 24v er jo en grei vinterbil/bruksbil det. Kan til og med stille på banetreff med den om du vil. En time på å parkere - herregud. Hvorfor vil folk betale dobbel pris for å bo i byen egentlig..??
Richie85 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Skjønner godt du savner bilen alt.. siterer gunnar, gratulerer/kondolerer med salget.. Du får slenge opp bilder av E34n her;)
Christian Nyegaard Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Jess, bilder skal vi få fikset på litt sikt . Takk for det! Og ja, parkering suger her... men veldig mye annet som er veldig deilig med å bo i byen. Har alltid sagt "hvorfor bo i byen?!" selv inntil jeg ble singel og lei av 1000kr per helg i taxi .
wicky124 Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 En time på å parkere - herregud. Hvorfor vil folk betale dobbel pris for å bo i byen egentlig..?? Klar over hvor mange gatekjøkken det er i sentrum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå