Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som denne nå er solgt, ble en del cash og en 91 mod 525 i bytte. Hadde egentlig ingen planer om bil i denne omgang men den var så hvit og blank og fin der den stod.... haha. BMW vil liksom ikke slippe taket ser det ut som ;).

Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal selge 525'en eller ei, vi bytter på onsdag så får se etter å ha kjørt rundt litt med den. Brukte noe over en time på å parkere i dag når jeg kom hjem og det er vitterlig ikke så moro :P.

• Svar 365
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer eller kondolerer, alt etter hvordan man ser det! E34 525i 24v er jo en grei vinterbil/bruksbil det. Kan til og med stille på banetreff med den om du vil. ;)

En time på å parkere - herregud. Hvorfor vil folk betale dobbel pris for å bo i byen egentlig..?? :?

Skrevet

Skjønner godt du savner bilen alt.. siterer gunnar, gratulerer/kondolerer med salget..

Du får slenge opp bilder av E34n her;)

Skrevet

Jess, bilder skal vi få fikset på litt sikt ;-).

Takk for det!

Og ja, parkering suger her... men veldig mye annet som er veldig deilig med å bo i byen. Har alltid sagt "hvorfor bo i byen?!" selv inntil jeg ble singel og lei av 1000kr per helg i taxi ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...