Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tiden holder jeg på med ett turbobygg på min E30 320i 85 mod. Da jeg skulle løfte ut motoren fikk jeg øye på kassa, ZF kasse med serie nummer: 1048301045

det første som slo meg var at det mulig var en M3 kasse. men litt usikker. noen som kansje har no formening om hva slags kasse dette kan være? satt en ganske vass sportsclutch på den bilen her å.

takker for svar på mine undringer.

Skrevet

zf blei vel levert i 328, tds, og m3

fant ikke noe på nummeret i ETK'en, men du får sjekke hva slag mellomaksel det er og

Skrevet

For meg kan det nesten virke som den mellom akslingen er delt på midten, og så skjøtet, den er tykkere bak midten av bilen enn den er forover..

Hvordan ser en 328 mellomaksel ut?

Skrevet

ZF kasse står iallefall på min E30..

For å si det slik, har du førstegir bak?

Min mellomaksel er også delt på midten..

Skrevet
Mitt poeng var at det var en dårlig dekkende topic mtp det han lurte på.

Og derfor måtte du skrive en frekk kommentar, i stede for og kanskje gi litt konstruktiv kritikk?

Har du seriøst en så stor trang for og kjefte på noen over internett? :roll:

Og hva MERE trenger du egentlig og vite, for og kunne skjønne spørsmålet hans? Kan du skrive det, sånn at ikke alle andre, som tydeligvis ikke skjønner det, utifra det du mener, kan da skjønne det?

Skrevet

For det første er det ikke dagens. for tråden ble skrevet her om dagen. for det andre så skrev jeg det på den måten for at folk skal bli nysgjerrige å gå inn på tråden for å da komme med en hjelpende skrivehand om hva dette kan være. du kunne heller latt være å skrive noe i det heletatt, for det du skreiv var meget "off-topic" :)

Skrevet
Her finner dere noen retningslinjer, samt en del gode tips om forumet som kan gjøre forumhverdagen enklere for deg.

1. Noen få retningslinjer:

1. Fornuftige trådnavn/overskrifter - Forsøk å skrive fornuftige og fortellende overskrifter på tråder dere lager! Hjelp!! eller lignende sier ingenting om hva du vil ha hjelp med. Det gjør at mange unødig må klikke seg inn på tråden din, samt at det ikke er sikkert at de som faktisk kan hjelpe deg sjekker den.

Skrevet

Det var da fælt til sure miner sånn midt på natta :P

Men er enig med Dr_S her. Det er helt klart en fordel å skrive en skikkelig topic sånn at forumet holdes mest mulig ryddig. Det hadde vært fryktelig irriterende hvis vi alle skulle startet en tråd på denne måten. Hvorfor ikke bare skrive "spørsmål om girkasse", så kan alle som har peiling eller er interessert i å lese om nettopp det klikke seg inn på tråden. Den burde også vært startet i teknisk og ikke under annet bil og motorprat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...