BMWtotti Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Det er bakfangeren det gjelder. Det ser ut som den er trykt inn, og ut på sidene. Har prøvd å flytte den lenger bak, men da stikker den bare lenger ut på sidene. Er det mulig det er en ikke-orginal del som har dårlig passform? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Ser ut som den har fått seg en liten smell,trykt litt inn.Sånn lukeparkering siden det er kun på venstre siden...Hadde det vært begge ville jeg tro det hadde vært rett på. Tror nok ikke det er en uoriginal med dårlig passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Skal nå nevnes at jeg har vært borti ogrinale og ikke orginale deler med dårlig passform. Slikt forekommer. Syntes jeg ser foto både fra høyre og venstre side av fanger, samme passform på begge sidene. Jeg trøkker en knapp på en heller dårlig passform eller smelt bil på begge sider ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Har hørt rykter om at BMW har litt varierende passform på originale fangere. Min originale M-tech liner ikke perfekt opp mot hjulbuene heller. (framfanger). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Litt varierende passform på forskjermer og ; ) hehe Så ryktene om passform er ikke kun en svevende sky.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå