<SuperMann> Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Har en svensk e34 1994 525tdsa Touring. Som jeg har kjørt ca ett år på norske skilter, (fra en vraka touring jeg også har, som kan følge med) Bilen er senket med ac-schnitzer dempere for/med nivåreg. Den har fint svart m-sport skinninteriør, dobbel rollo, klima, cruise, avtagbar krok, mm. Motor og automat er i bra stand. Dobble takluka fungerer. Har også en komplett ekstra motor og manuell girkasse.+ Div som chippet org ecu og en kcr boks. Kanalskjørter, nyere ratt, ekstra rollo, ekstra krok, bakluke,mm Selges høystbydene hel!. Selges ikke i deler. Hansk (Fredrikstad) 99 124 120 ring! ikke sms eller pm
YGZ Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Er du interressert i å selge kun seter? Hva vil du i så fall ha for dem? Jeg kan være behjelpelig med jobben.
Oslo-power Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Er også interisert i setene.. Pm meg med pris
<SuperMann> Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Vil ha bud over 15k for hele bilen. Selger ikke setene løse i første omgang!!! Da jeg ikke orker og hugge bilen. RING!!!! hvis man vil ha den.
Morbus Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Ser at du ikke vil selge i deler, men si fra om du velger å selge f.eks sideskjørt løst. Tar på meg jobben med demontering selv.
Ca///e Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Er setene solgt? Har std-seter i skinn for bytte/delbetaling eller no.
Rogeren Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Har du noen bilder av den andre som kunne følge med? Fått noen bud? Er de kjørbar?
brunobrun Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 byr 15k kan komme å hente den i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå