Gå til innhold

Modellbiler +tråd kan låses+


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har ikke tilfeldigvis en e46 facelift i estorillblå? Kanskje å håpe for mye men...

Så på 1 siden at du hadde m3 gtr i estorillblå, hur du noen flrer av de?

Desverre, har kun E46 som M3 og diverse racingutgaver.Som f.eks ELMS/ALMS og GTR utgaver.

M3 GTR i estorillblå...litt usikker på om du har sett rett da :? !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det vanskelig å få tak i en slik E30 Alpina B6??? veldig lekker var den. send meg pm hvis du har mulighet for en elr begge av de to :wink: blei ikke helt klok på den oversikten på tinycars.no jeg :? men det kan jo ha litt sammenheng med dato og klokkeslett da 8)

JA, det er svært vanskelig. Tok fort 3-6 mnd å skaffe en sånn bil før...nå tar det enda lenger tid.Hvis en i det hele tatt kommer over noen i den finishen som de jeg tidligere hadde var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du skaffe en 535 E34 i 1:18? fant ikke den på tinycars.

ser ut som fredrik her på forumet har skaffet seg en sånn..av han je motorsport :D

Hadde den tidligere ja, men er tom for øyeblikket. Tror ikke jeg heller får den inn i nær fremtid i den versjonen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du skaffe en alpin hvit e46 M3? Modellnr på autoart er: 70545

Ikke i hvit desverre, har en Imola rød coupe som har vært utstilt(som ny i eske) som du kan få for 450 + frakt. Er produsert av Kyosho som lager en del modeller for BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...