thinktwo Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Ønsker å kjøpe 4 stk strøkne 17" originale M5-felger til E39. Kontakt meg via PM eller legg igjen bilde av felgene i denne tråden. Har en original felg men sitter noen replica felger på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Det finnes ikke, da de originale kun ble levert i 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thinktwo Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Ok, da er sikkert reserverefelgen replica da. Hvis noen har noen tips til noen replica felger av denne typen med bra kvalitet så er det også av interesse. Litt usikker på om jeg vil gå opp til 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=79699&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thinktwo Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Den gamle typen jeg er interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå