Gå til innhold

Noen bilder av BMWene (M3/ E60) BEGGE SOLGT til fordel for.

Syvert
 Share

Anbefalte innlegg

E60 520 d 2007

Dette skulle være bruksbil igrunn men mi fekk lyst til "stelle" den litt opp.

dette er gjort:

Felger frå "Image" i England

BAK: 10" 285/35/19 ET 15

FRAMME 8,5" 235/40/19 ET13

Klare baklykter frå Hella

Lumma bakrutesenker/hekkspoiler

Eksos frå Eisemann m/innsats frå Rieger carbon look

JMS frontspoiler som er støypt inn i M fangeren.

carbon grill

mørk film i alle ruter utenom frontruta(svart stripe) dette har Riis bilglass gjort.

Chipet ca 200 hk 408 nm

KN filter

Senket 40/30 med Eibach fjører

Har da ingen planer om å gjøre noe meir på denne bilen. Tut å kjør :D

BMW 325/ M3

Denne bilen har vært i eie ca 13 år og er eit godkjennt bygg.bilen blei bygget om til 3,2 i danmark i 1998 og desværre stjålet frå værkstadet. Det ein heil historie, men bilen blei funnet 4 dager etter (alt ribbet helt ned )og oppbyggingen startet på nytt. ferdig i 1999.

Den har kun gått 63 000 km og motor på 28 000 km

dette er gjort:

Felger frå Tramont Staria BAK : 9" 265/35/18" ET19

FRAMME: 8" 225/40/18 ET 23

Rieger frontfanger

Rieger bakfanger

Modifisert kanal skjørt

Motorsport vinga (hamann)

bakrutesenker rieger

Hamann justerbart understell (racing versjonen) Sitter godt på veien

Eksos frå Eisemann

Seter trekt om (rødt/svart)

mørk film på alle side ruter og bak.

Alt anna er orginale M3 deler utenom setene.

Denne er og ferdig,mulig det blir noe oppgradering på motor.

Så er det og tut å kjør :D

nrezq5zhh9scxixtq1de.jpg

lrb2zzn9z55e4feba1w8.jpg

pny4y5tjl1zdnvt3w5sv.jpg

8b36l8gozpupzuuy1y1m.jpg

63xhanghbbnj7uwqhrzk.jpg

lse0b5rcmktrb0vi62zu.jpg

dwi2rp76b0gsrafesesy.jpg

fok7uknozq8t8vl3vpbp.jpg

iucwmy7lxpiadrf24921.jpg

butqlupn1m1u67x5l1o8.jpg

67h4wzs3slf47hhzloot.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

e60en var jo grom... kunne hatt litt større felger kanksje, men så bra ut, selv om det ikke var m5 stil ;-) var litt tøft, for det var noe nytt :-)

e36en var gjennomført, men jeg er ikke spes glad i bakfangeren, e46 fronten og klistermerker på bilen... men hver sin smak ;-)

så lenge du er fornøyd, er det jo det som teller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e60en var jo grom... kunne hatt litt større felger kanksje, men så bra ut, selv om det ikke var m5 stil ;-) var litt tøft, for det var noe nytt :-)

e36en var gjennomført, men jeg er ikke spes glad i bakfangeren, e46 fronten og klistermerker på bilen... men hver sin smak ;-)

Ja grunnen til valg av 19 er rett og slett at ikkje er huga på så veldig lavprofil atlså 30 og 25 for vegane heime er skrekklige. og så syns eg de ser bedre ut med litt gummi. men det er som du seier alle har forskjellige smak og bra er vel det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ikkje sette på "e46 look" augelokk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte E60 jeg :)

Pen bil!, du har vel samme problemet som her, elendige veier....

20" hadde vært gull :)

Ja du har og det problemet ja. Ja det er heilt sønnlig heime. lissom rart det, trur det er 30 år sia dei la asfalt her

og du kan sei telehiva er rimlige svære når frosten kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :-D ja, kjipt om alle biler hadde vært like, men likte de egentlig, for bilene var så gjennomførte at de passet det...

e46 øyelokk, nei off... ikke fan av de ;-)

takk for det. har forresten prøvd ut ein ny voks. "High defenition" av autoglym. har aldri fått ein slik glans før. den er å anbefale.kan ikkje sammenligne med den røde frå autoglym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg for min del bruker kun meguiars... er storfornøyd med produktene deres.... lukter veldig godt også ;-)
ok har aldri brukt deires produkt.har du brukt autoglym? i så tillfelle er det forskjell på glansen og holdbarhet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt lakkrens og polering (den røde) fra auto

men lakkrens er lakkrens, men den nxt tech waxen til Meg, er både voks og polering, så bilen blir litt blankere føler jeg... men jeg hadde ikke voks på autoglymmen, så sikkert derfor... men utifra det, så vil jeg si at jeg liker Meg bedre ;-) hvis det hjalp...

men mye av holdbarheten kommer an på hva du bruker å vaske med... jeg bruker kun nxt bilshampoen fra Meg, og den fjerner ikke polering/voks, så den gjør at voksen holder lenger, og bilen blir blank...

bruker også vaskehanske og sånn spesial håndkle til å tørke med... vel gode produkter som anbefaler... mindre riper og slikt av det... kontra svamp og pusseskin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok ja. Ja har hørt mye om godt om den vaske hansken så det spørs om eg må invister i ein slik ein. Er i grunn forøvrig veldig godt fornøyd med autoglym så eg holder med til det. Den glansen eg oppnår er bra nok for meg og så kjenner eg deires produkt lissom.

Hviket årstall er bilen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...