Syvert Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 E60 520 d 2007 Dette skulle være bruksbil igrunn men mi fekk lyst til "stelle" den litt opp. dette er gjort: Felger frå "Image" i England BAK: 10" 285/35/19 ET 15 FRAMME 8,5" 235/40/19 ET13 Klare baklykter frå Hella Lumma bakrutesenker/hekkspoiler Eksos frå Eisemann m/innsats frå Rieger carbon look JMS frontspoiler som er støypt inn i M fangeren. carbon grill mørk film i alle ruter utenom frontruta(svart stripe) dette har Riis bilglass gjort. Chipet ca 200 hk 408 nm KN filter Senket 40/30 med Eibach fjører Har da ingen planer om å gjøre noe meir på denne bilen. Tut å kjør BMW 325/ M3 Denne bilen har vært i eie ca 13 år og er eit godkjennt bygg.bilen blei bygget om til 3,2 i danmark i 1998 og desværre stjålet frå værkstadet. Det ein heil historie, men bilen blei funnet 4 dager etter (alt ribbet helt ned )og oppbyggingen startet på nytt. ferdig i 1999. Den har kun gått 63 000 km og motor på 28 000 km dette er gjort: Felger frå Tramont Staria BAK : 9" 265/35/18" ET19 FRAMME: 8" 225/40/18 ET 23 Rieger frontfanger Rieger bakfanger Modifisert kanal skjørt Motorsport vinga (hamann) bakrutesenker rieger Hamann justerbart understell (racing versjonen) Sitter godt på veien Eksos frå Eisemann Seter trekt om (rødt/svart) mørk film på alle side ruter og bak. Alt anna er orginale M3 deler utenom setene. Denne er og ferdig,mulig det blir noe oppgradering på motor. Så er det og tut å kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 e60en var jo grom... kunne hatt litt større felger kanksje, men så bra ut, selv om det ikke var m5 stil var litt tøft, for det var noe nytt e36en var gjennomført, men jeg er ikke spes glad i bakfangeren, e46 fronten og klistermerker på bilen... men hver sin smak så lenge du er fornøyd, er det jo det som teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 e60en var jo grom... kunne hatt litt større felger kanksje, men så bra ut, selv om det ikke var m5 stil var litt tøft, for det var noe nytt e36en var gjennomført, men jeg er ikke spes glad i bakfangeren, e46 fronten og klistermerker på bilen... men hver sin smak så lenge du er fornøyd, er det jo det som teller Ja grunnen til valg av 19 er rett og slett at ikkje er huga på så veldig lavprofil atlså 30 og 25 for vegane heime er skrekklige. og så syns eg de ser bedre ut med litt gummi. men det er som du seier alle har forskjellige smak og bra er vel det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 e60en var jo grom... kunne hatt litt større felger kanksje, men så bra ut, selv om det ikke var m5 stil var litt tøft, for det var noe nytt e36en var gjennomført, men jeg er ikke spes glad i bakfangeren, e46 fronten og klistermerker på bilen... men hver sin smak så lenge du er fornøyd, er det jo det som teller du skal ikkje sette på "e46 look" augelokk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 hehe ja, kjipt om alle biler hadde vært like, men likte de egentlig, for bilene var så gjennomførte at de passet det... e46 øyelokk, nei off... ikke fan av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Likte E60 jeg Pen bil!, du har vel samme problemet som her, elendige veier.... 20" hadde vært gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Likte E60 jeg Pen bil!, du har vel samme problemet som her, elendige veier.... 20" hadde vært gull Ja du har og det problemet ja. Ja det er heilt sønnlig heime. lissom rart det, trur det er 30 år sia dei la asfalt her og du kan sei telehiva er rimlige svære når frosten kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 hehe ja, kjipt om alle biler hadde vært like, men likte de egentlig, for bilene var så gjennomførte at de passet det...e46 øyelokk, nei off... ikke fan av de takk for det. har forresten prøvd ut ein ny voks. "High defenition" av autoglym. har aldri fått ein slik glans før. den er å anbefale.kan ikkje sammenligne med den røde frå autoglym. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 jeg for min del bruker kun meguiars... er storfornøyd med produktene deres.... lukter veldig godt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 jeg for min del bruker kun meguiars... er storfornøyd med produktene deres.... lukter veldig godt også ok har aldri brukt deires produkt.har du brukt autoglym? i så tillfelle er det forskjell på glansen og holdbarhet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 har brukt lakkrens og polering (den røde) fra auto men lakkrens er lakkrens, men den nxt tech waxen til Meg, er både voks og polering, så bilen blir litt blankere føler jeg... men jeg hadde ikke voks på autoglymmen, så sikkert derfor... men utifra det, så vil jeg si at jeg liker Meg bedre hvis det hjalp... men mye av holdbarheten kommer an på hva du bruker å vaske med... jeg bruker kun nxt bilshampoen fra Meg, og den fjerner ikke polering/voks, så den gjør at voksen holder lenger, og bilen blir blank... bruker også vaskehanske og sånn spesial håndkle til å tørke med... vel gode produkter som anbefaler... mindre riper og slikt av det... kontra svamp og pusseskin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 laget to avatarer for deg, slike bilder som jeg har under navnet... du må neste ha et syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 skal si det blåste seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 ok ja. Ja har hørt mye om godt om den vaske hansken så det spørs om eg må invister i ein slik ein. Er i grunn forøvrig veldig godt fornøyd med autoglym så eg holder med til det. Den glansen eg oppnår er bra nok for meg og så kjenner eg deires produkt lissom. Hviket årstall er bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 ja, greiest å holde seg til et merke min er 93, import i 99/00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå