Bare_egil Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Hei! da har jeg fått kjøpt meg en ny bil, har lenge vært på utkikk etter en e46 stasjonsvogn og tilslutt ente det opp med denne. Var egentlig interiøret som fikk meg til å bestemme meg. Skal hente den mest sannsynlig i løpet av morgen dagen, så gleder meg vannvittig bilder:
Bare_egil Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Grattis!Noe stasj på gang da? takk takk, ikke for øyeblikket. syns egentlig den er slik som jeg vil ha den.
Bare_egil Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Kjempefin bil Enig med deg om interiøret! takk, sitter her å sikler på bildene og venter på å få hentet den.. hehe..
tmice Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Ja den var jo greit utstyrt den der! Trur du blir kjempefornøyd!
Bare_egil Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Ja den var jo greit utstyrt den der!Trur du blir kjempefornøyd! håper på det, eneste som mangler er vel navigasjon..
Syvert Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Ja den var jo greit utstyrt den der!Trur du blir kjempefornøyd! håper på det, eneste som mangler er vel navigasjon.. det blir lissom enn anna bil med M pakke Grattis med ny bil!!!
tmice Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Da lager du deg bare Car(com)puter så har du alt i ett Er jo kjekt å noe å sysle med når du har fått deg ny bil da
Torbjørn E39 Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Flott bil! Er det 1,8 eller 2,0 motoren?
Bare_egil Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Flott bil! Er det 1,8 eller 2,0 motoren? er en 318i, men er sent 2001 mod så har 2.0 l med 143 hk
Torbjørn E39 Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Da har du en flott motor med godt register Blir nok morsom å kjøre den ja tenker jeg. Med et lite frekt effektanlegg bak så har du fin og grom lyd bak. En kompis av meg har en Z3 1,8 med effektanlegg og den høres ut som en 2,5 (bortsett fra mangler 6'er lyden da..)
Bare_egil Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Da har du en flott motor med godt register Blir nok morsom å kjøre den ja tenker jeg. Med et lite frekt effektanlegg bak så har du fin og grom lyd bak. En kompis av meg har en Z3 1,8 med effektanlegg og den høres ut som en 2,5 (bortsett fra mangler 6'er lyden da..) hehe, tror ikke det blir noe med det første.. får se hva lommeboka strekker seg til.
Bare_egil Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Da lager du deg bare Car(com)puter så har du alt i ett Er jo kjekt å noe å sysle med når du har fått deg ny bil da har noe å holde på med med de andre bilene jeg har...så er vel egentlig derfor jeg har kjøpt ny bil, så jeg slipper å være billøs.. samt at jeg ikke har hatt bil å kjøre med om vintern..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå