Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

de siste 2 ukene liksom ikke kassa reagert når jeg setter den i revers, før plutselig å ta tak slik at bilen nesten hopper bakover. så plutselig idag så fungerer ikke reversen min lengre. hopper bare litt åså null drift. gir gass, men rører seg ikke av flekken. noen som kan vite hva som skjer?

har èn teori:

det ble utført service på kassa i november ifjor av EMM sport i trondheim. like etter nyttår leverte jeg den inn igjen pga ulyd fra girkassa. da fikk jeg beskjed om at den nye bunnpannepakninga de hadde satt på lak, så nesten ALL olje hadde rent ut. alt ble fikset og det ble på dems regning.

MEN er det etterspillet jeg har fått nå? kan jo ikke ha vært bra for kassa at den har vært kjørt nesten uten olje? noen formeninger?

Skrevet
Den er der oljepåfyllinga er, du må heise bilen opp, også ser du den sånn ca midt på bunnpanna....

akkurat. har ikke muligheter for å komme under bilen idag. drar til tyrkia ikveld. skal inn på emm sport neste torsdag så får dommen da.

takker for svar

• 3 weeks later...
Skrevet

ja kassa må byttes den. var vist ikke vits å overhale den gamle. pris?

jo første tilbudet fra emm sport kom på nesten 39.000,- :shock:

men etter mye diskutering og litt krangling så klarte jeg å prute det ned til 28.400,- :P

er mye penger menne hadde de ikke vært så uheldig å gjort feil på servicen så hadde jeg måtte betale alt selv, men på en annen side så skulle jeg egentlig bare ha kjørt med lekasjen til at kassa takka for seg.

da måtte DE ha betalt alt....men kan jo ikke tenke sånn... :wink:

men nå får jeg en flunke ny fabrikkoverhalt kasse med garanti og det må jo være ett bra pluss ved salg :D

Skrevet

Jeg hadde aldri, gjenntar, ALDRI godtatt å betale noe som helst dersom det kunne dokumenteres at verkstedet har gjort noe feil

Skrevet
Jeg hadde aldri, gjenntar, ALDRI godtatt å betale noe som helst dersom det kunne dokumenteres at verkstedet har gjort noe feil

hm svarte bare på det første innlegget, leste ikke resten..

men

enig med deg! dette burde du ikke betale selv, de har gjort en feil! Den kassa de tåler ikke å kjøres lenge med lite olje! skaff deg advokat å kjør sak mot dem om de ikke påtar seg ansvaret..

Skrevet

hm svarte bare på det første innlegget, leste ikke resten..

men

enig med deg! dette burde du ikke betale selv, de har gjort en feil! Den kassa de tåler ikke å kjøres lenge med lite olje! skaff deg advokat å kjør sak mot dem om de ikke påtar seg ansvaret..

snakka også med standveien auto og de hadde også mange girkasse bytter pga at reversen hadde forsvunnet så det som har skjedd er rett og slett en typisk feil som disse automatkassene har...

seffølgelig så kan man jo nekte å betale noe, men skal d bli advokater og slikt så tar d ÅR før at man finner ut av en løsning og så går det ikke min vei pga at det er en standar feil som har skjedd og verkstedet kan ikke lastes for det.

standveien auto fortalte også at de hadde ikke byttet kasser for under 40.000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...