Ond Racing Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Har et par sånne i stoff til salgs. Er ikke strøkne. Kr 2000.-
skisseper Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Det er førerstolen som er slitt. tenkte bare å påpeke det siden det ikke står noe om det og de hadde byttet plass på bildet
Ond Racing Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Kan byttes i et par sports stoler til e30...
Ond Racing Skrevet September 1, 2008 Forfatter Skrevet September 1, 2008 Er åpen for bud hvis noen trenger et par sånne.
Ond Racing Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 Hmm 1400 kr? Solgt til deg for det! Når henter du de?
Wolfeh Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Hadde jeg bare ikke jobba i helga Men en ting, hvordan skal jeg få de med meg? Kjører Sedan atm, blir det ikke litt lite plass?
Ond Racing Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 Ikke noe problem..skru ut de gamle å sett inn de "nye" så kaster jeg de gamle for deg hvis du ikke skal ha de?
Wolfeh Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Tenkte jeg skulle få sydd osv litt på de setene der først. Er det noe av skumgummien osv som er borte? Ser nesten litt sånn ut på bildet =o
Ond Racing Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 ja de trenger litt luv for å bli helt fine Er ikke noe problem å få de inn i en vanlig 5 serie sedan tror jeg asså. Legge de i baksete så går det fint.
Wolfeh Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Passasjer stolen ser jo forsovit grei ut, men blir litt mer arbeid med fører stolen ja.
Hansi22 Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 førersetet og pasasjersetet får plass i baksetet uten prob. du legger den ene med ryggen ned også den andre fra den andre siden med ryggen opp sånn at det på en måte blir en firkant. dette er ikke noe problem får fint plass hvis det er med baksetet også så skrur du det av hjemme og setter inn baksetet der du henter dem også inn med forsetene hvis ikke baksetene er med er det bare å stable som jeg sa så går det fint. gjore det samme med noen m5 skinseter og det gikk bra MVH Hansa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå