Gå til innhold

har noen problemer med touringen

StianA
 Share

Anbefalte innlegg

hei

har noen problemer med touringen min det gjelder en 97 mod e36.

den ene feilen som jeg mistenker er termostaten, det som skjer er at vannet i radiatoren koker som F*** og temp måleren på speedometeret er på rødt. kjøleanlegget inne i bilen blåser bare lunket uansett hva jeg stiller på.

er dette termostaten bare? har sjekket oljen på bilen den er fin.

det andre problemet er at bilen hyler enten om jeg svinger til høyre eller venstre. har registrert at bilen har lite servo olje er det derfor eller har noen lager eller lignende tatt kvelden.

evt hva annet kan det være?

dette haster litt så tar imot alt av tips

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkker den i rattet samtidig? Kan være sliten servoreim. kan også være gammel servoolje. Sjekk og evt bytt begge deler.

Kan hende at termostaten din er gåen og ikke klarer å åpne seg, evt at vannpumpa de synger på siste verset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkker den i rattet samtidig? Kan være sliten servoreim. kan også være gammel servoolje. Sjekk og evt bytt begge deler.

den røkker ikke den bare piper noe vanvittig.

men skal bytte olja og se om det blir bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min hyler også, eller uler. Jeg tror det er en knekk på slangen under servotanken. Må kappe den og korte inn litt, da den er litt for lang

hmm det skal jeg prøve men rart den plutselig begynner og hylu\ ule nå da etter 220000 og ikke fra dag en fra fabrikken hvis det er tilfellet.

men er jo vært et forsøk =)

del gjerne dine erfaringer dersom ikke det er tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...