roysin Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 den ene nøkkelen til min e46 funker ikke på fjernstyring av lås. er det bare og bytte batteri ? event hvordan i helvete får jeg åpna denne nøkklen ?
roysin Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 og hva er forskjell på nøkklen ? den ene har rødt merke på baksiden ?
Bonden Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Det er ikke til å bytte batteri, det lader seg opp når den sitter i tenningslåsen. du får prøve å kode di inn på nytt.(gjøres selv)
Bonden Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Sett deg inn i bilen tenning på , så tening av nøkkel ut av tenningslås ,trykk og hold opplåseknappen på nøkkel inne samtidig trykker du tre ganger på låseknappen på nøkkelen,hvis ting da er i orden låser nå bilen opp og igjen låsene .(dette må gjøres på alle nøkler for lik kode innlæring ) obs ikke sett disse i teningen slik som den første bare trykking på knappene på nøkkelen.)
DieselVegard Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Hvordan kan nøkkelen lades når den står i tenningen? Såvidt jeg vet trengs det to poler for noe slikt...
tmice Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Hvordan kan nøkkelen lades når den står i tenningen? Såvidt jeg vet trengs det to poler for noe slikt... Nøkkelen er bygd slik at den ladder når den er i tenningen ja
wabby Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Vil nok anta at de lades via magnetisme eller noe. Min elektriske tannbørste f.eks lades slik. Den settes bare ned i en plastsokkel uten noen metalliske kontaktflater og den lades som bare det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå