EirikL Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Trenger fire originale diskanthøytalere og høytalere som passer i panelene foran under dashboardet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 hvorfor kjøper du ikke heller Focal frontsett eller noe i 5,5 toms??? 1000 ganger bedre lyd og det passer i originalhullene under dashbord så du kan sette over deksel. ingen som ser at det er bytta engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Hehe, det er et Focalsett som skal ut av bilen. Defor trenger jeg org. høytalerne før jeg leverer bilen til forsikringselskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Hehe, det er et Focalsett som skal ut av bilen. Defor trenger jeg org. høytalerne før jeg leverer bilen til forsikringselskapet. Har du hatt høytalere foran da? *har jeg ikke sett* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Hei. Har to de to orginalhøyttalerene som skal være under dashbordet og de to diskantene som skal være i døra ved siden av ruta. Ser du kjører cab, har selv sedan, vet ikke om de jeg har passer men, hvis de gjør det så... Send meg en PM hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå