Mr.Silver Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Bare å sende en pm det så skal du ikke se bort i fra at dette kansje kan gå i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Det skal jeg gjøre, men jeg har hukommelse som en gullfisk så du må gjerne ta kontakt du og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 kan sende en pm jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 er denne solgt? Denne er ikke solgt. Bare å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 revurderer du mitt bud på 165? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Kommer du med ett bud på 175000 kr så får du den tvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Hei jeg håpper du for 175 lapper for den for det er den faen meg verd det men si fra hvis du har noe utstyr ligenes til den da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Denne bilen er ALT for god til å bli solgt for 165k.. min mening er en prisantydning på 180k. For å gjennta meg selv er dette ett herlig eksemplar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Er mange som vil ha E30 M3 . Jeg vurderer og selge min 87 mod . Om jeg får 160....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Denne bilen er ALT for god til å bli solgt for 165k.. min mening er en prisantydning på 180k. For å gjennta meg selv er dette ett herlig eksemplar.. Godt du mener det. Men hadde du betalt 180k for bilen hvis du kunne fått den for 170k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Denne bilen er ALT for god til å bli solgt for 165k.. min mening er en prisantydning på 180k. For å gjennta meg selv er dette ett herlig eksemplar.. Godt du mener det. Men hadde du betalt 180k for bilen hvis du kunne fått den for 170k? selvfølgelig hadde jeg ikke det.. Er jo såpass at jeg skjønner den. Men hvis jeg hadde vært i hans ståsted tror jeg ikke jeg hadde klart å solgt den for under 180k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Om jeg vil ha 200+ for min da må jeg ha den for evig tid. Er vel enklere og sette høyeste bud . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 I noen tilfelle der selger skal akkurat ha en vis sum, så hender det at potenesielle kjøpere kjøper andre biler, og bilen står og forfaller. Sier ikke det er tilfelle her! Og til slutt selges bilen til pris langt under. Om bilien blir solgt for 165,170 eller 175 spiller vel ingen rolle. Koster både forsikring og veiavgift å vedliokehold/garasje plass. Så i dette Dyre landet vårt der alt koster så tror jeg ikke 5-10 spiller så stor rolle på en slik sum, jeg vil heller vite den kommer til en trygg plass Rart den ikke har blitt solgt ennå om den er så bra så den ser ut som, selv om den har godt 220 000 reele km. M3 er som har gått 120-150 000 km, skygger jeg mer unna en denne! Km på e30 m3 tar jeg med en klype salt så lenge det ikke finst dokumentasjon på dette. Lykke til med salget, og er selv på utkikke etter slik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg