Dan Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Problemet er hvis du absolutt MÅ selge. Da kan fort prisen falle endel etter hvert. Mange drømmere og få med penger der ute. Ikke gi deg, Mr.Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 I noen tilfelle der selger skal akkurat ha en vis sum, så hender det at potenesielle kjøpere kjøper andre biler, og bilen står og forfaller. Sier ikke det er tilfelle her! Og til slutt selges bilen til pris langt under. Om bilien blir solgt for 165,170 eller 175 spiller vel ingen rolle. Koster både forsikring og veiavgift å vedliokehold/garasje plass. Så i dette Dyre landet vårt der alt koster så tror jeg ikke 5-10 spiller så stor rolle på en slik sum, jeg vil heller vite den kommer til en trygg plass Rart den ikke har blitt solgt ennå om den er så bra så den ser ut som, selv om den har godt 220 000 reele km. M3 er som har gått 120-150 000 km, skygger jeg mer unna en denne! Km på e30 m3 tar jeg med en klype salt så lenge det ikke finst dokumentasjon på dette. Lykke til med salget, og er selv på utkikke etter slik bil At en bil laget i 1990 er gått 220000 km er ikke ille synes jeg. Km standen er godt dokumentert. Følger en hel masse dokumenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg