fish Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 For en tid tilbake spurte jeg "ledelsen" om lov til å starte en slik tråd. Fikk da klarsignal, men innholdet i tråden bør iallefall forsøksvis være BMW relatert. Vi bor i ett langstrakt land, noen blir boende i hjemby-/bygd hele livet, mens andre forflytter på seg og bosetter seg på andre kanter av landet. Av og til tenker nok noen på sine barndommsvenner, og lurer på hvor dem er og hva dem gjør. Derfor denne tråden. Siden vi stort sett er skjult bak nick, kan det være en mulighet for at akkurat den du/dere søker etter er medlem her på bimmers.no uten at en vet om hverandre. En annen mulighet er at ett meldem på bimmers.no kan være kollega, kamerat, samboer osv med akkurat den du søker etter. -Jeg for min del, søker etter en barndommsvenn fra min hjemby Harstad. Da vi var i begynnelsen av tyveårene flyttet han fra Harstad, jeg flyttet til Skien ca 10 år senere, og sist jeg hørte noe fra han var han bosatt i Bergen. Etter det har vi ikke hatt noen kontakt. Vi har alltid hatt interesse for bil, og da kommer det BMW-relaterte innholdet i innlegget; sist vi var i kontakt kjørte han en E34 520 og virket lidenskapelig i forhold til det å kjøre BMW. Håper han forsatt sverger til BMW og skjuler seg bak ett nick her på forumet. Hvis han ikke er her på forumet, må jeg prøve i gi en beskrivelse av vedkommende i håp om at noen kansje kjenner vedkommende. Den jeg søker heter Gaute A, slutten av 30-årene, opprinnelig fra Harstad, er utdannet kokk og var den gang kjøkkensjef på ett av hotellene i Bergen. Kone/samboer og barn mener jeg også han har. Det er det jeg velger å legge ut nå, send PM for flere opplysninger. Hvis du er her på forumet Gaute, send PM. Hvis noen andre mener dem kjenner Gaute men at han ikke er her på forumet, send PM så tar vi det derfra. Mvh Martin M
fish Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 Kan eg søke etter en bil? Er litt usikker på om du tuller med meg nå... Tenker vi holder oss til våre "myke" venner, de som kjører BMW.
Astri Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Eg e faktisk seriøs. Me solgte den gamle e36'n te Geir til noen i trondheim, å da lurte eg bare på om den var havna hos noen her inne? Vi bytta den i en Van. En hvit 316 med littegranne rust, blått interiør og lakkerte fangere...
fish Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 Tror det bare blir rot av det, hvit BMW, litt rust og blått interiør? Finnes vel hundrevis av dem? Så jeg tror vi holder tidligere eide biler borte fra denne tråden...
Hylland Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Bil og sånt er jo ikkje så altfor vanskelig å sjekke opp i... Berre å huske reg.nr, så har du jo alle detaljene!!!
Astri Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Joda, sant det, men om eiger er her inne var det egentlige spørsmålet...
wabby Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Joda, sant det, men om eiger er her inne var det egentlige spørsmålet... Hent navnet ved å sende skiltet på SMS og så spørr her
Astri Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Ja, kan jo prøve på det. Må se om eg finner skiltnummeret og da... hehe
BreitBau Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Tja..Ønsker å vite om Trym Stubberud er her inne? Jeg eier en Bmw du hadde før, og den har vært skadet.. Lurte bare på om du kunne historien bak den? Du solgte den nok til en kar i Kongsberg (Dog er han Nordfra) som heter Steve Antonsen.. Jeg VET Steve er Bmw interessert, og at han ikke er her inne (om du er kan du jo kanskje gi en pip?), men kanskje Trym er her inne? Ville vært artig å komme i kontakt, da det virker som du er den som importerte denna bilen? Regnr: ZE 59325
Peer Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Leiter etter første eieren av min bil, den ble solgt i belgia og så importert til Norge av han jeg kjøpte den av. Blir kanskje et "longshot" men er jo lov å håpe?
Halvor89 Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Jeg leiter etter en som har e30en fattern hadde fra 1989-1995 els. Veit han befinner seg innpå her. Har prata med han såvidt det er før men har mista nummeret hans. Han kaller seg Sletengen og kommer fra Elverumstraktene. Han svarer ikke på PM Også lurer jeg på hvem som hadde ISen før. Han fra Kongsvinger og heter et eller anna Bråthen. Men han er rundt 45 så tviler på han befinner seg her inne. !
Breitling Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Jeg vil gjerne komme i kontakt med en person ifra Bodø, som har eid min nåværende BMW med reg.nr PC92720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå