E36Cab1 Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Hmm...skal du ha nitro i tillegg til turbo?
JanErik28 Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Som eg sa, sikkert noen så komme te å bli skuffa... Eg ska ikkje ha nos-kit, ikkje i første omgang i allefall. Som nevnt ska detta bli show bil, så de eg har lagt inn bilder av e et "purge-kit". Hiv på 2 Fast, 2 Furious og sjekk ut scenen der Brian kjøre inn blandt publikum te de førsta løpet i filmen, der blåse han ut "nos" i hjulbuane for å showa litt. Eg ska ha de samma, men me utblås i M3 rillene, tror de kan bli ein kul effekt.
///Mysild Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 du har fangeren til en annen bil! men spenstig farge og planer!
JanErik28 Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Etter en del fram og tebake, vurdere eg nå å sella denna bilen. Har endra litt planer og utgangspunkt. Turboen e solgt, men resten av nevnte "mods" følger bilen. Noen som vil gi et bud? Eg MÅ ikkje sella bilen, så skambud gidde eg ikkje å svara på. Men om de e noen som vil fortsetta her eg sleppe prosjektet, ta kontakt =)
Spiritus Sancti Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Altfor mange som selger bilen før de er ferdig med den.. Synd det der..
thomascr Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 årrh, koffer selle du da?!?! hadde vore rått me ein IS turbo her i distrikte
Azeton Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Den tråden er her noen år gammel nå.. Så thomas tok en fin bump ja.
thomascr Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 hahaha, tabbe! lurer på hvordan jeg fant den da:O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå