635csi Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Prefacelift 318i med m/M10b18 skal hugges om ikke lenge, så jeg kommer til å plukke av delene som er noe å ha før den leveres. Gi bud dersom du ser noe du har bruk for. Selges billig. Bildene viser stort sett hva som er igjen av bilen. - hele drivverket/understellet er inntakt - M10b18 m/kasse 200,- - rustfri takluke 400,- - nesten komplett blanke lister rundt vinduer - sjeldne gullbronse ruter. Bud - bensintank Kan også treffes på tlf 92043425
635csi Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Har forresten også noen prefacelift frontfangerdeler som selges for en symbolsk sum.
Henrik Dalen Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 er kamakselen hel og fungerer fint? bilde av interiøret på venstre fordør?
635csi Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 Har ikke brukt bilen selv, så jeg vet ikke helt tilstanden. Bilen ble parkert pga. defekt hjerne, så den var i bruk til da. Du kan jo få kjøpe hele motoren billig dersom det er interessant. Har desverre ikke dørsider på bilen.
635csi Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Har bud på 300,- for den sorte gulvmatta med en liten rift ved gasspedalen.
Reset Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 hei, hvor mye skal du ha for føler på ekspansjons tank, den "mutteren" som holder spylervæsketanken og vindus visker motor ?
635csi Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Har ikke noe av dette på denne bilen, men har både komplett ekspansjonstank og komplett viskermotor/mekanisme liggende. Har bydd fram viskermotor + mekanismen for 550,- til en annen som er interessert. Føleren å det greiene der får du nesten gi et bud på, så skal jeg se om jeg finner det i "delelagret"
635csi Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Har bud på 400,- for gulvmatta. Crap Teppet var desverre gåent bak passasjerstolen. Så ikke dette før jeg begynte å demontere. Beklager til dere som har bydd, men dette er jo ikke noe å ha. Har nå begynt å ribbe bilen for alt som er brukbart. Bilen blir hugget snart. Kommer med flere bilder av delene jeg har så snart jeg får plukka av siste rest.
635csi Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Nå har jeg ribbet bilen helt og samlet alle brukbare deler sammen med div. annet jeg har liggende i en ny annonse her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=90580&highlight=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå