Dessection Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Skulle hatt tak i en 3,5L motor etter at jeg raste den første jeg hadde i e30'en skikkelig, for så å sette inn en med rådebank. Så trenger en motor å kaste inn i den. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Da har jeg funnet ut at motoren jeg fikk tak i å satt i bilen hadde rådebank. Så da trenger jeg ENDA EN 3,5l... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 INGEN som har en 3,5l motor? Trenger kun motor, uten ledningsnett osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Da har jeg funnet ut at motoren jeg fikk tak i å satt i bilen hadde rådebank.Så da trenger jeg ENDA EN 3,5l... Den var lei, kjedlig om selger visste om dette og ikke sa ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Han jeg fikk motoren av (en bekjent) var ikke klar over tilstand. Men skulle ha 1000,- hvis motoren fungerte, og ingenting hvis den ikke var i grei stand. Og den snurret jo rundt, så lovet jo godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 eg har motor...men den går ikkje for 1000kr for å si det sånn står i 1991 e34 nå....går som fææn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Jeg har en motor fra M535i E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malossi Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Har motor fra 92 mod 535. Ny overhalt topp ++ ring for info 41541103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Jeg har en stående, ifra 735. (Lavkomp versjon, PERFEKT for turbo). Står dòg i delvis deler, topp og bunnpanne er tatt av. Nye vippearmsakslinger, noen nye løftereosv. Har komplett slipesett osv. Kan evt settes sammen, men da blir det også en fin pris.. Sen evt pm om du er int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå