freeforc Posted August 14, 2008 Posted August 14, 2008 Er det noen som har erfaring med Kjøp/bruk av ABS sensor fra biltema (e39 ) halve prisen av hva GS bildeler tar for samme føler, ja så er biltema rett bort i veien her da. Så da slipper jeg å vente på postmannen som aldrig er til å stole på i desse ulvetider.
Breitling Posted August 14, 2008 Posted August 14, 2008 Hørt rykter om at bilelektronikk/bremser o.l fra Biltema skal man holde seg unna. Har ikke kjøpt deler selv fra dem, men det har blitt diskutert på forumet tidligere
Gunnar Posted August 14, 2008 Posted August 14, 2008 Jøss. Det er sikkert det samme som selges uoriginalt andre steder.
StianA Posted August 14, 2008 Posted August 14, 2008 Er det noen som har erfaring med Kjøp/bruk av ABS sensor fra biltema (e39 ) halve prisen av hva GS bildeler tar for samme føler, ja så er biltema rett bort i veien her da. Så da slipper jeg å vente på postmannen som aldrig er til å stole på i desse ulvetider. har ingen erfaringer me de men hvis du satser på de så fortell gjerne hvordan det går hva er prisen på de forresten?
freeforc Posted August 15, 2008 Author Posted August 15, 2008 Tja no har jeg kjøpt og skifta til biltema abs sensor og den virker (V side bak) ja så ble det 3 ganger så billigt som orginalen ville ha kosta hos hos den lokale BMW forhandleren. Så vil tiden vise hvor lenge den er ok.
Recommended Posts