Cappel Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 HJELP ØNSKES!!!! I forbindelse med innbrudd i huset til min svoger så flere av naboene en bil som beskrevet med 4 personer som var ute i området rundt huset. Huset ble rundstjålet for data, fotoutstyr, smykker m.m. Innbruddet skjedde i dag (TORSDAG 14 aug) ved 11-tiden i Blystadlia i Rælingen/Lørenskog. Dersom noen har sett eller ser en tilsvarende bil i området Romerike, Oslo eller Akershus så kom med informasjon. Det finnes neppe så veldig mange av denne typen med polske skilter. I følge naboer var rødfargen ganske lys (falmet?) og de la ikke merke til at den hadde noe spesielt ekstrautstyr. Ring / SMS 92454321 ved observasjoner.
316 Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 HJELP ØNSKES!!!!I forbindelse med innbrudd i huset til min svoger så flere av naboene en bil som beskrevet med 4 personer som var ute i området rundt huset. Huset ble rundstjålet for data, fotoutstyr, smykker m.m. Innbruddet skjedde i dag (TORSDAG 14 aug) ved 11-tiden i Blystadlia i Rælingen/Lørenskog. Dersom noen har sett eller ser en tilsvarende bil i området Romerike, Oslo eller Akershus så kom med informasjon. Det finnes neppe så veldig mange av denne typen med polske skilter. I følge naboer var rødfargen ganske lys (falmet?) og de la ikke merke til at den hadde noe spesielt ekstrautstyr. Skal holde utkikk etter den. Var to polakker som oppførte seg ganske merkelig på butikken i dag faktisk.. Snek i køa foran meg, virket som de hadde det travelt. Sikkert bare et sammentreff, så ingen rød BMW utenfor heller.
Sir Hofstad Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 HJELP ØNSKES!!!!I forbindelse med innbrudd i huset til min svoger så flere av naboene en bil som beskrevet med 4 personer som var ute i området rundt huset. Huset ble rundstjålet for data, fotoutstyr, smykker m.m. Innbruddet skjedde i dag (TORSDAG 14 aug) ved 11-tiden i Blystadlia i Rælingen/Lørenskog. Dersom noen har sett eller ser en tilsvarende bil i området Romerike, Oslo eller Akershus så kom med informasjon. Det finnes neppe så veldig mange av denne typen med polske skilter. I følge naboer var rødfargen ganske lys (falmet?) og de la ikke merke til at den hadde noe spesielt ekstrautstyr. Skal holde utkikk etter den. Var to polakker som oppførte seg ganske merkelig på butikken i dag faktisk.. Snek i køa foran meg, virket som de hadde det travelt. Sikkert bare et sammentreff, så ingen rød BMW utenfor heller. De hadde det travelt fordi de jobber for 50 øre timen?
-Anders- Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Skal legge meg på hjul om jeg ser de etter jobb etterpå! Føkkings pakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå