Gå til innhold

Anlegg


Anbefalte innlegg

Hm. Støtter ikke sub-teorien din jeg. Ville helt klart gått for enten 10'' eller 12'', for all del gjerne to stk, selv om det me skikkelige bassere sikkert er mer enn nok med 1 :P

Har også planer om frontsett når jeg får noen lapper til overs en gang langt inn i fremtiden. Vil da handle komponentsett fremfor 2-veis, men dette er vel litt smak og behag - men dette vil dekke frekvensområdene bedre og spille klarere enn en coaxial høytaler, om jeg ikke har misforstått helt :)

edit: og så var det foresten noen grove forsterkere du hadde sett ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontsett?

Skal ha en 10" og 12" fordi di spiller forskjelig og får dekket frekvensomerådet bedre. trenger 2 forsterkere fordi prisen for en som kan drive begge de høytalerne blir for dyr

Vel denne teorien her er jeg ikke enig i, en dyr og bra 12" spiller feks mye bedre en 2 10" eller 2 12" og dekker d frekvens registeret dem er gjort for.

Så må jeg bare kommentere dette forsterkeriet ditt, du sier at du må ha TO forsterkere fordi d er for dyrt med en :? da må du tenke på vilken kvalitet vi prater om, vil påstå at d du betaler for TO sånne så ville du få EN grei forsterker til å dra to subber gitt.

Mitt råd er at du heller kjøper færre bra komponenter en flere av dårligere kvalitet. enkelhet vinner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...