Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Angående voksen, den er svært drøy, den smeltes med kroppsvarme og legges på for hånd, bokstavelig talt.

En annen ting er at den er ekstremt slitesterk og den leveres med livstidsrefillgaranti, du går med andre ord aldri tom.

Skrevet
Angående voksen, den er svært drøy, den smeltes med kroppsvarme og legges på for hånd, bokstavelig talt.

En annen ting er at den er ekstremt slitesterk og den leveres med livstidsrefillgaranti, du går med andre ord aldri tom.

Sliter likevel jeg med å bruke 8000 pund med voks på mlivstida mi.. :D

Hvis en voks skal være verdt så mye bør den heller være slik at den aldri mer kan slites bort :P.. Og at den automatisk tilpasser seg fargen på bilen ogfjerner alle ripene i lakken, samt å gi den 3-4 sjikt dypere glans..

Samt burde det fint kunne gå an å vaske bilen i maskinhall etterpå, for voksen smelter seg bare ut som ett nytt lag ettrpå..

Jiseschrist..

Skrevet
Hvor mye koster hellakkering av en bil?

Billigere enn en boks med voks?

Voksen har ikke noe med å få lakken strøken. Voksen er et sluttprodukt, som gir glans/dybde/beskyttelse. Du vil aldrig få bort riper med voksen (det bruker du rubbing til), men du vil heller aldri få samme glans og dybde med et nytt lag lakk.

Skrevet

Ville ikke betalt 80000,- for en boks med øre-voks fra rumpetroll engang... Nekter plent å tro at øye klarer å se forskjell på en voks til 2-3000,- og på denne til 80000,-

Skrevet
Ville ikke betalt 80000,- for en boks med øre-voks fra rumpetroll engang... Nekter plent å tro at øye klarer å se forskjell på en voks til 2-3000,- og på denne til 80000,-

det skal jeg være enig i at du mest sannsynlig ikke gjør ;) Poenget mitt er at det er forskjell på billig og dyr voks (minimalt mellom dyr og ekstremt dyr). Og påstanden om at omlakkering er billigere, blir helt feil :P Det jeg ville fram til ;)

Skrevet
men er det kun jeg som ikke liker at vingen står så langt innpå luka?

Er jo der den skal stå...? Ang leppa du ikke hvet hvor er, tenker du på GT-leppa som er under original-leppa? Ikke sikkert den er levert med den. Husk at dette er en EVO individual. (M3 EVO GT2)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...