Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Ein liten update igjenn, då va ett sett te me felgar komt i hus, denna gongen blei d Aez Radon felger.7.5*16 å 9*16 bak...Di ska lakkas svarte eller kvite, har ikke heilt bestemt meg..

Fått tak i sort skinn dørtekk fremme, mangler bak enda.

Motoren er klar for å løftes ut, så håper ikke det blir så lenge til jeg har mulighet til det, men våler blir prioritert denne måneden. :)

Fått tak i papirer til senkesette også, så skal det skrives inn. :)

Så har jeg laget en flipp til vingen, men trenger lakk..

Her er noen bilder :)

6mjhdhymm1dwarq1s83f.jpg

lhapr9p49xuusg1vk0h8.jpg

ytkwgojglniqekbcs747.jpg

Skrevet

Hei. Ser du ønsker motorfester til M-50'n din. Om motoren stammer fra E-36 bruker du bare de motorlabbene som er der sammen med motorputer/gummi fra M535 E-28. Brukte denne kombi. i min bil, og det ble perfekt sammen med 325ix bremsekraftforsterker.

Husk at om motoren er fra E-36 må du ha E-34 bunnpanne, om motoren er fra E-34 må du ha motorlabber fra E-36 :)

Skrevet

Har fått tak i sånne motorfester ja.Har bare glemt å fjerne det..Motoren stammer fra e-36 så prøver å få tak i bunnpanne.. :)

Sånn så det ser ut nå, så blir det sånn evig prosjekt..Går litt tregt, men den skal være klar til neste sommer :) Så blir nok litt mer fart på det når vinteren nermer seg..

vill prøve å få tak i mest mulig deler først, så jeg får tatt allt på en gang :)

• 1 month later...
Skrevet

Nå er deler på vei fra danmark..Det som er handler er:

-foringer bak

-bakrutesenker

-div svarte klemmlister til vinduene fremme og bak

-håndbrekkwire

Så har jeg også kjøpt nye bremseskiver og klosser fremme..Har nye (brukte) caliptere liggende..

Så har jeg fått tilbake bakruta fra soting.. Fått tak i svarte dørtekk også som kommer til å fint sammen med grått gulvteppe..

Har også begynt på motorbytte, men tror det får vente til jeg kan flytte litt mer på bilen, i stede for å flytte allt annet..Men håper på å ha den kjørbar om ikke så allt for lenge..Skal sveise rust snart forhåpentligvis, er en kolega som skal gjøre det..

• 1 month later...
Skrevet

Ny liten update:

Har vert litt smått ute i garasjen i det siste..Har fått opp understellet me nye foringer bak og 25% diffsperr..Gamle motoren er ute og overrasket over at allt rust jeg fant var på batteriplaten :)

Nye motoren henger i taket forran bilen og skal vaskes og bytte bunnpanne før den prøvemonteres..Nye håndbrekkvire er på, og nye caliptere er sandblåst og grunnet..Allt rust er funnet, men fant ut at jeg kan få i motoren først, og så ta bilen med på jobb for å sveise der, lettere å stå på bukk..

Satser på å starte motoren i bilen i løpet av september :)

Fått tak i servotannstang, men den kommer jeg ikke til og bytte før jeg har kjørt den litt uten..

Hvis folk har nyttige tips angående motorbyttet så er det bare til å skrike ut..Mangler bare radiator,bkf og mellomaksel nå som jeg kommer på vertfall :)

• 4 weeks later...
Skrevet

prøvde å setta neri motoren i dag på jobb uten hell..trudde motoren med e36 motorfester og puter skulle gå i e30, stemmer ikke dette?utenom at di ikke går i bredden er det ikke noe problemer..men siden det er så mange som har gjort dette så håper jeg på et kjapt svar :)

• 4 weeks later...
Skrevet

nå er motoren i, men mangler fortsatt litt kobling..håper på å få startet den i helgen, men mangler fortsatt litt før det blir noe prøvetur..fått fjernet litt asfaltmatter også..Mangler bare montering og kobling nå, og litt cash så håper jeg å få bilen sammen og muligens eu-godkjent før jul :)

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...