stegan Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 skal ha nye bremseklosser til bilen har slissa 300 skiver hva er best. betilte egentlig ferodo racing klosser hos koed men de hadde slutte med dem så nå står jeg her uten.. hmm hvilke ? noen som har noe forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 kommer ann på om du skal kjøre på vanlig vei med denne bilen, eller mye banekjøring. beklageligvis husker jeg ikke hvem av green eller redstuff som trenger varme for og fungere bra, men en av de er avhengig av og bli varme, er dermed totalt ubrukelig ved vanlig kjøring, men ideèll på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 kommer ann på om du skal kjøre på vanlig vei med denne bilen, eller mye banekjøring. beklageligvis husker jeg ikke hvem av green eller redstuff som trenger varme for og fungere bra, men en av de er avhengig av og bli varme, er dermed totalt ubrukelig ved vanlig kjøring, men ideèll på bane. er nok yellowstuff du tenker på.. men den er utbedret den også nå visst;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 ok. minns og huske en her på forumet hadde oppe en tråd om dette, og det ble blandt annet konkludert med at green eller redstuff og var sjangseløst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 kommer ann på om du skal kjøre på vanlig vei med denne bilen, eller mye banekjøring. beklageligvis husker jeg ikke hvem av green eller redstuff som trenger varme for og fungere bra, men en av de er avhengig av og bli varme, er dermed totalt ubrukelig ved vanlig kjøring, men ideèll på bane. er nok yellowstuff du tenker på.. men den er utbedret den også nå visst;) Stemmer, Yellowstuff fungerer også når klossen er kald. Av de som er nevnt er det den beste all round klossen. Greenstuff og Ferodo DS2500 er omtrent som orginalt, bortsett fra at Greenstuff støver mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Yellowstuff fungerer helt fint på gate, og verken støyer eller støver noe spesielt. Ingen av stuffene er veldig gode på bane, men yellow fungerer greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Jeg har redstuff klosser, trenger de forvarming?? Det er så forbanna lenge siden jeg kjøpte de at jeg ikke husker, noen som husker hvordan det er? Problemet er jo naturligvis at bilen enda ikke har brukbare bremser..... Selv 2200 kilo tunge S 600'en bremser bedre enn 328'en.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Jeg har EBC yellowstuffR klosser på min M3, å de fungerer utmerket både på gate og på bane. Biter litt dårlig ved første oppbremsing nå dem er kalde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 ok godt og vite. blir nok yellowstuff klosser da.. men hvor der det man får tak i dem til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Er vel brakes.no som er greia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 ok godt og vite. blir nok yellowstuff klosser da.. men hvor der det man får tak i dem til en billig penge Jeg handlet mine hos Mekonomen (Stavanger), å fikk BMWCCN rabatt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 ok. høres bra ut hvor my måtte du ut med der da ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Betalte vel ca 1200.- for et sett fremme sist jeg kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegan Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 gamle redstuff var ubrukelig til gatekjøring,men er visst noe forandring på de nye som gjør de mye bedre ved vanlig kjøring. har prøvd og de funker helt topp til gatebruk de siste jeg fikk hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå