ReBell Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Er vel ikke pent å kritisere andre sine annonser, men synes at dette firmaet er _vel_ grådige!? Er ikke akkurat pakket med utstyr heller http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 hmm hadde nok heller handla en e46 for samme prisen vis jeg skulle ha hatt 3serie altså... for eks denne her.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=tabs skinn,xenon,lavere km++ Er mange optimister ute på markedet.. den mest grådige må vere han idioten her.. har lagt merke til annonsene hans..og har sett dyrere en 250k for en gammel 4matic.. burde legges inn han.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Har sett den annonsen jeg også ja... Er vel en grunn til at den blir stående....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Det står jo heller ikke noe om bilen i annonsen Bare om "selgeren".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Hvis de slår av 58000, så begynner det å bli interessant. Hvilen dimensjon lever de gutta i, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Minner meg litt om salgsstrategien til han KRB (KB?) det her... Det er nok heller ikke "været" det er noe feil med når du ikke kommer deg på jobb eller opp bakken til hytta ! DET ER ANTAGELIG BILEN ! Mercedes Benz 4 Matic er uovervinnelig, når naboens RANGE ROVER har kjørt ut - trekker du den simpelt hen opp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Blir frustrert av det her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Ja det der er fantasipris.. Jeg har jo en 318tds 97mod til salgs nå, dog gått 194000km den da.. Men til 100000 under. Den ligger ute til 49999,- .. Da med tre sett dekk (17",16" og 15") Og er ikke akkurat så jeg blir nedringt heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Jeg klarte ikke dy meg og sendte en mail hvor jeg spurte om han kan være så vennlig og begrunne hvorfor jeg skal betale 158 000 for den bilen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Det er rart at de forlanger den prisen. Men så har jeg sett den på autodb i over et år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Skal han ha gull for den touringen, bør han jo I DET MINSTE skrive om bilen og ikke seg selv. Man driter jo en lang faen i han når man skal ha seg bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Hva er det som feiler han nissen hos Nøtterøy bil som selger 4MATICen?? "Bilen er en av de siste som er laget av firehjulstrekker fra MB." En 1994-modell og det skal være en av de siste? MB lager jo hauger av firehjulstrekkere den dag i dag, 14 år senere. For ikke å glemme at de faktisk også produserer både Geländewagen og ML som ikke kommer i annet enn 4WD... Og hvorfor heter det Nøtterøy Bil og ligger i Asker, 10 mil fra Nøtterøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Fordi han ikke får lov til å drive på Nøtterøy lengre, var mye skriverier om dette i avisene for en tid tilbake, hadde mye å gjøre med selgeren her i jobbsammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg