Hilde Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Endelig hadde det gått over et halvt år siden den var på verksted sist, og jeg begynte å føle at nå var bilen min frisk, og at alle som hadde kritisert bilvalget mitt var gjort til skamme.. Men så, først svakt, nå mye sterkere, begynte det å skramle! Det skramler som om jeg har et blikkspann under bilen.. Høres ut som et lokk som er løst! Fiiiine bilen min har blitt en skramlekjerre.. Og det er ikke bra! Noen som har en anelse/forslag til hva det kan være? (Har en '99 325 TDS)
knut_olestad Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Det enkleste er å finne ei grav, så tusler du under og røsker i alt du finner
l3nn4r7 Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Hei. Skramler det når bilen står på tomgang også, eller er det ved en viss hastighet, eller straks du gir litt gass? Hadde noe lignende problemer på bilen min, viste seg at det bare var ett av festene til eksosrøret som var løsnet. Tok litt stålvaier og festet det igjen.
Hilde Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Kan alltids grave en grav, og parkere bilen i den..
Hilde Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Hei. Skramler det når bilen står på tomgang også, eller er det ved en viss hastighet, eller straks du gir litt gass? Hadde noe lignende problemer på bilen min, viste seg at det bare var ett av festene til eksosrøret som var løsnet. Tok litt stålvaier og festet det igjen. Skramler kun når jeg kjører, ikke hele tiden, bare når jeg kjører forbi kjekke mannfolk.. Neida, men det skramler som om noe er løst ja, så jeg får bare legge meg på rygg og se etter.. Eventuelt, få pappa til å gjøre det! Er verst når jeg kjører på grusvei/ujevn vei, og det kommer fra under og bak på bilen(ikke motorrommet)..
Ballder Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Kan alltids grave en grav, og parkere bilen i den.. JAAaaa... Det var jo lurt.
knut_olestad Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Neida Hilde, det skal du ikke Det er garantert en bagatell, som et eksosfeste
316 Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Slike lyder kan være; Løs innmat i katalysator, evnt løst eksosanlegg.
Hilde Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Kan alltids grave en grav, og parkere bilen i den.. JAAaaa... Det var jo lurt. Jepp!
l3nn4r7 Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Hei. Skramler det når bilen står på tomgang også, eller er det ved en viss hastighet, eller straks du gir litt gass? Hadde noe lignende problemer på bilen min, viste seg at det bare var ett av festene til eksosrøret som var løsnet. Tok litt stålvaier og festet det igjen. Skramler kun når jeg kjører, ikke hele tiden, bare når jeg kjører forbi kjekke mannfolk.. Neida, men det skramler som om noe er løst ja, så jeg får bare legge meg på rygg og se etter.. Eventuelt, få pappa til å gjøre det! Er verst når jeg kjører på grusvei/ujevn vei, og det kommer fra under og bak på bilen(ikke motorrommet).. Du får sjekke. Lykke til! \:D/
Peer Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Legg deg på rygg, det fikser helt sikkert bilen din på en eller annen måte
Hilde Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Slike lyder kan være; Løs innmat i katalysator, evnt løst eksosanlegg. Løs innmat i kat'en høres ikke bra ut.. Må kanskje ta den inn på verkted.. Er jo tid for oljeskift uansett.. Takk for svar!
Hilde Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Legg deg på rygg, det fikser helt sikkert bilen din på en eller annen måte Skulle legge meg på rygg for å sjekke om noe var løst..
316 Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Slike lyder kan være; Løs innmat i katalysator, evnt løst eksosanlegg. Løs innmat i kat'en høres ikke bra ut.. Må kanskje ta den inn på verkted.. Er jo tid for oljeskift uansett.. Takk for svar! Bare hyggelig. Like greit å la dem sjekke på oljeskiftet kanskje. Så slipper du å skitne til deg selv.
Hilde Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Neida Hilde, det skal du ikke Det er garantert en bagatell, som et eksosfeste En bagatell? På en BMW? Det har jeg enda til gode å oppleve.. Som en kompis sa: "Hadde den ikke vært så goodlooking, så hadde du kvitta deg med den for lenge siden!".. Mulig han har rett..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå