Jump to content

Går det an å bruke baksetet fra E36 coupe i E36 sedan?

Recommended Posts

Posted

jeg bare lurte på om det går an å bruke baksetene/baksetet fra en coupe i en sedan.

jeg skal ha m3 skinnseter i bilen min, men finner bare til coupe, det er jo ikke rart, men det finnes unntak.

etter masse leting begynte jeg å tenke litt.. coupe baksetene ser jo temmelig like ut som sedan'ene sine, sånn størrelses messig.. tar jeg feil der eller?

frontsetene fra coupe skal passe i sedan ihvertfall, men jeg vet ikke om baksetene i coupe'ene er smalere enn sedan.

help me please!

Posted

Baksetene til coupe i sedan mener jeg å ha lest passer, men det vil bygge en god del utover slik at det for det første vil se utrolig dumt ut, pluss at du kommer til å snuble i kanten på vei inn i bilen gjennom bakdørene. Få heller tak i en sofa til sedan.

Posted

de hadde dessverre bare baksete til Coupe!

er ikke lett å finne seter til sedan i skinn.

har funnet mange m3 vader seter på engelske ebay og kelkoo, men de sender selvfølgelig bare innenlands.

har ikke råd til å trekke om akkurat nå, så jeg får heller lete litt lenger.

det går greit, men ryggen min vrir seg i sete når jeg sladder osv.

setter pris på om folk gir en lyd hvis de kommer over noe til e36 sedan!

er en 94 mod.

Posted

Sittedelen passer, men ser litt dumt ut ja.. ryggdelen passer ikke i det hele tatt... Har selv leitet etter baksete i skinn til min sedan i over ett halvt år nå.... uten hell...

Posted

Mye gromt der inne. De recaro skinnstolene til E36 coupe må jo være gull. Noen som har handlet der og vet om hvor mye frakta til norge kommer på?