JonasD Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Åja, heheheh.. Er mere enn det da.. Men har du sett den andre røde caben her på øra?
helland Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Skal innover til tore på fredag, kan undersøke, evt ta med toppen hvis det er av interesse ? m20b25?
Larsinnj Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Har ikke sett den nei jonas. Er M20B25 ja, men er på jobb til mandag, så får ikke tatt den av. Var planen å gjøre det denne uka, men ble litt rydding, og litt annen skruving, bla på endre's E30.
helland Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Kan uansett sjekke opp litt, ang pris ? ekstra effekt ? osv hvis du vil da ...
Larsinnj Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Jaja! Bare hør med han du. Tenkte først å trykkteste for å se at det ikke er sprekker, sjekke om den er plan, og om det kan være skylden i problemet, eventuelt plane den. Og porte.
Larsinnj Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Da var toppen av bilen. Jeg ser ingen synlige sprekker i toppen, så håper på at den ikke er sprukket. Skal på Videregående med den i morgen da de har planskive for å sjekke at den er rett. Pakninga så også gulle god ut. Synn at det ikke ser helt herpa ut neddi der. Hadde vertfall visst hva som er feilen da.
Larsinnj Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Ser ut som at den er skeiv. Jeg er fornøyd med resultatet. Håper ikke det er sprekk. Hadde sånn lang stang av noe greier som brukes til slikt, og den lå ikke helt ned til godset når den var neddi på sidene. Dette er ved sylinder 2, og det er også der at komptesten viste svik i kompresjonen sist jeg målte. Gamlingen som hjalp meg mente jeg kunne dra på jernia å få tak i et stort sandpapir som vi kunne legge på planskiva, å bare dra toppen etter det et par ganger. Skeptiisk!
Larsinnj Skrevet September 26, 2009 Forfatter Skrevet September 26, 2009 Vannpumpe ? Jeg har bytta vannpumpe, termostat, topp, toppakning, viskosekobling og radiator. Tror det var alt.
LarsiPan Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 Vannpumpe ? Jeg har bytta vannpumpe, termostat, topp, toppakning, viskosekobling og radiator. Tror det var alt. Er de tnoe mye mere?
JonasD Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 Må sjå om du finj nå snøsa me bmw dele ått mæ da Sekkert nå e28a i distrikte der Joda, går et par e28'er her. Men de er helt originale.. For et par et par år siden var det en E28 Turbo her, med godt over 400hk
LarsiPan Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 Okei Du får gi meg en pm om du finner noe stæsj til e28 da.. er interessert i det meste
Larsinnj Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 Nessj.. Snakket med Tore Topplokk, og han skulle ha 7000 kr for trykktesting, planing, ventiltetninger og porting. Da for 500 kr per sylinder i porting. Får se når jeg får lønning hva det blir til. Dro den hjem til pappa i dag slik at den har garasje å stå i. Rogern skulle bruke en selv, og når han sier det kan jeg vel ikke sette meg på bakføttene! Den blir vel en gang, men det er svært laber fremgang for tiden. (hele tiden?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå