Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lenge til vi får se E30'n i en røyksky utafor taxi sentraln, øra sentrum da?

Lurer jeg også på :P

Skrevet

Skal snakke med tore topplokk i morgen tenkte jeg å bestille porting/planing først på nyåret. Mangler ei dyse, og må se om jeg får byttet om den nederste delen på dysene. Veit ikke helt hva jeg skal kalle det.

Gjorde et forsøk på å sote langlysa en dag her, men blir nok revet av igjen. Ble ikke som jeg hadde håpet. ;)

Håper det blir litt guffe snart! :D

Tror nesten jeg kan tittulere meg som kongen av sneglefart!! :lol::roll:

Men tror ikke det blir så mange røykskyer utenfor taxien Bernt. Onkel politi flytter vel dit nå..

Skrevet

Da var crank shaft hub for montering av m51 veiv i m20 og justerbart kamdrev bestilt. :)

Hehe, ja stig. ;) Tviler på at jeg tar 535'en men tror jeg skal klare å leke meg brukbart fordiom. ;)

Skrevet

Har bare bilde av kammen foreløpig. Dysene og lmm er ikke så spennende å se på akkurat. ;)

Bilen er jo skkurat lik som på alle andre bildene, bare at langlysa er sota. Men skal ta av sotinga igjen. Ble ikke fornøyd.

Å nei, jeg har ikke rødt lys på rommet ;)

1vxa76pvxw1c8lurxq87.jpg

Skrevet

Noen som vet hvor mye jeg må frese ned blokka for å få "riktig" kompresjon igjen etter veivbyttet?

Prøvd å fått kontakt med en jeg møtte på lånke den 16. aug tror jeg det var. Han skal vist ha bruker på ccn, men finner han ikke på det svært så oversiktlige forumet deres. :roll:

Han hadde en hvit E30 med 2,8 m20.

Skrevet
Da var crank shaft hub for montering av m51 veiv i m20 og justerbart kamdrev bestilt. :)

Hehe, ja stig. ;) Tviler på at jeg tar 535'en men tror jeg skal klare å leke meg brukbart fordiom. ;)

gidder du vise et bilde av den hylsa, noe er gjort med min m52 veiv for å gå rett i m20 men jeg klarte ikke å se hvordan det var løst uten å ha noe å sammenligne med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...