Dan327t Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Det vet jeg ikke, men er vel verdt å ringe å høre? Fest må man ha. hehe. Det beste er jo at det er mange bilbyggere der, så blir prata mye piss:D
Gjest Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Hehe = ) Ja iks; ) Men når man jobber på fastlandet og innenfor butikkbransjen må man ha døgnvakt: p
Larsinnj Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Har foresten alt nytt til bremsene bak, to bremserør og et styreledd liggende som skal byttes før bilen kommer på veien igjen.
Larsinnj Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 Her er et bilde av innfestningen til bremsen på bagasjeluka. Den sylinderen er forferdelig lang, men den andre jeg har blir for kort igjen, så jeg måtte bygge et feste sånn at den bygger såpass langt bak. Kronglete forklart, men håper dere forstår. Den delen av festet lengst mot høyre blir festet i en ting bakdempertårnet. Ingen aning hvorfor den er der. Jeg skal lage enda et feste på andre siden av bremsen som skal festes i bagasjeluka. Usikker enda på når jeg får det til fordi jeg går kjemi og prosess, så da har vi ikke så mye verksted.
Larsinnj Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Da har jeg dreid til biten som skal så i andre enden av bremsen. Begge "stengene" skal gjenges opp i 8 og 10 mm og 10mm'ern skal skruves inn i hengselen på bagasjelokket og den andre siden festes i selve bremsen. Sorry igjen for dårlig bilde.
Larsinnj Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Dere må gjerne kommentere! Gidder ikke å skrive til meg selv..
Larsinnj Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Etter et tips fra yngvejos har jeg funnet ut at jeg ikke skal ha inni den derre bremsen jeg postet tidligere, da torsjonsfjærene fra M3 er kraftigere, så det blir til at jeg kjøper det engang i fremtiden. Ellers har det kommet pakke fra koed med girkule, med lys og skinnbelg, Strekkbolter og slipesett. Atter en gang, utrolig dårlig bilde.
Larsinnj Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Slipa ned stripene og BMW på ventildekslet også i dag. Ble da ikke så verst.
Larsinnj Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Har lenge sagt at jeg skal ha sorte lykter på bilen, men jeg satt å photoshoppet litt ista, å da ble jeg jammen i tvil. Hva mener dere er penest på sort bil? Sorte eller gule lykter?
jallaask Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 jeg ville valgt svarte lykter..... med de svarte lyktene var denne bilen litt lik den forje e30 min......ser bra ut:)
Espen` Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Sort passer best mener jeg Tror ikke du kommer til å bli aldeles fornøyd med belysningen dersom du går for gule
Larsinnj Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Holder en knapp på sorte selv også. Men gule er jo ganske tøffe de også. Vanskelig dette.
Standal Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Pre-facelift frontplate på facelift bil Merkeli att folk bytter om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå