Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg har lyst på ny bil, kjører for tiden en stridsvogn fra vår søte bror. Ønsker først og fremst en mer komfortabel, men også sikrere bil. Jeg pendler litt (Ca 150 mil i måneden). Har ingen voldsom hast med å kjøpe ny bil, men sikter meg inn på at det skjer til neste vår. Ønsker å bruke god tid på dette.

Kan innrømme at jeg har kikket litt på VW passat stasjonsvogn med V6, synes det er stilige biler. Den store drømmebilen min er en imolarød E46 touring med det rette utstyret, men det blir en litt annen prisklasse enn hva lommeboken min tilsier akkurat for øyeblikket.

Det er helt uaktuelt for meg å kjøpe E39, det eneste jeg har lyst på av BMW er E46, aller helst touring. Noen tips? Trenger egentlig så mange tips som mulig, blir helt rådvill av å se på finn.no :lol::P

Skrevet

Kjører nok i hvertfall 200 mil i måneden. Hva jeg lurer på? Motoralternativer, utstyr, hva jeg skal styre unna? Hva lurer du på?

PS: Prisklasse max ca 120 000.

Vil ikke ha bil som har gått svinlangt, eller bil som er rævkjørt.

Skrevet

Vet du har bestemt deg, men: Du bør prøve en E39 Touring før du utelukker den modellen :) Kjører selv sedan, og den er meeeeeeeget behagelig på laaaange turer. Og så lekker den er, da!

Skrevet

Ville nok gått for en E39 var jeg deg. Det er mye mer til bil enn E46. Lite støy, veldig komfortabel og kjøre, sikker og billig. Ligger en E39 2000 520D til 119.000kr ute nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...