Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst på angeleyes til min Sølvgrå E36 Sedan. Har litt lyst på Xenon, men er usikker. Lurer også på om jeg skal kjøpe svarte eller crom-lykter, eller bare ettermontere lysringer...

Tror ikkje jeg skal ha lyktesenkere, men kanskje E46-look lister under...

Noen som har synspunkter og/eller bilder av sølvgrå e36 med de forskjellige alternativene?

Skrevet

Ikke kjøp chrom lykter iallefall, det er forferdelig ...

Om du monterer ringer på originallykter og har på nye glass er dette det fineste mener iallefall jeg..

Skrevet

Må ikke finne på å kjøpe chrom nei...Blodstygt. Har sett flere med det på og kommer ikke over hvor ødeleggende det er for utseende på bilen. Men det var jo dette med smak og behag da....

Skrevet
www.umnitza.com er det beste tipset jeg kan gi. Der har de endel fine lykter. Er ikke så mye og si på prisen heller. Du kan også bestille reine ZKW lykter der og uten AE, og de betaler du rundt 2lapper for før toll tror jeg. Da ender de på 2500. Veit ikke hva frakta er på men den må være sykt dyr før du ender på samme pris som du f.eks betaler på koed eller for ikke å snakke om GSbildeler. GS tar 3500,- for ei ZKW lykt. Så er penger å spare der tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...