Spiritus Sancti Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Bikkjehus selges. Ordentlig bygd! Umalt, svart shingel på tak. Bilder kommer i kveld. 50x100cm, liggende kledning, imp hjørnekasser og vindskier. Selges for 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 C'mon! Løp og kjøp!! Kjenner ingen ei bestemor som trenger ett hus til dachsen sin da? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Synd jeg har solgt hunden min 1500 er billig. det koster mye å bygge en sånn + tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Ja, 1500 er ikke dyrt.. bare tak koster fort 400 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Det der skulle jeg hatt til vinter`n hvis kjerringa blir sur på meg. Evt om jeg skulle satt hu der når brødhølet er litt for aktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Ja, bare å kjøpe det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Bikkja stukket av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Neinei, fant ut at det blei litt pinglete på bruket her.. Så jeg går for en større variant.. 2 etg, innvendig trapp. 4 kvm grunnflate:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 BUMP, billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Lurer på åssen bikkje du har? Rett før den krever varmekabler, boblebad osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Lurer på åssen bikkje du har?Rett før den krever varmekabler, boblebad osv? var jo veldig fint,det du selger.men kordan hun er det som krever det du bygger nå?må jo vere en kunge hund hehe godt får den det vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 hehe... Utrolig rått.. Hvorfor ikke bygge mange etasjer opptil ett tre.. Så ett utkikstårn i toppen av treet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Haha, blir nok ikke varmekabler og boblebad på ei stund.. Men litt bra må jo bikkja ha det;) Har 2 border collier, litt bedre plass i det store:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå