T.R.Melum Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Flere bilder og mere info som etterspurt. Beskrivelse Rå kjøremaskin for både sommer og vinter. 231hk/300nm og 4x4 med manuell girkasse er en sjelden god kombinasjon som øker kjøregleden betraktelig. Har ettermontert Angel Eyes 7000K Nylig skiftet olje, oljefilter, luftfilter, tennplugger, bremseveske, servo-olje samt pollenfilter. Dette er virkelig en bil for BMW-entusiaster som vet hvilke egenskaper denne bilen innehar. Pris: 279000.- Ring eller send epost for en hyggelig bilprat. UTSTYR: ABS Airbag Aircondition Alu. felger sommer 225/45-17 Alu. felger vinter 225/45-17 Antispinn Automatisk avblendbart speil Cruisecontrol Diffsperre DSC EU-godkjent til 2010 El. just.seter El. just.speil El. vinduer x 4 Fjernst./Sentrallås Just. ratt Kjørecomputer Klima Klimaautomatic Kurve/tåkelys Midtarmlene Multifunksjonsratt Nedfellb. baksete Radio/CD CD skifter (6stk) Rollo Sentrallås Servo Skinn Skinnratt Soltak Utetemp. Xenonlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 ingen interesserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Eg liker ikkje: "vurderer å selge" Anten skal du selge eller ikkje! Det er mykje bedre å skrive at du selger bilen. Men får du ikkje den prisen du vil ha, so kan du selfølgeligt beholde bilen! Det er og greit at du setter ein pris slik at det er lettare for kjøpere. Du kan sjekke listepris og sjekke kva andre biler på finn ligger på. Du kan ikkje forvente at alle som er interessert i bilen skal vite kva den er verdt. No for øyeblikket er det mange biler til salgs og fåe kjøpere, so det er ikkje lett å få det ein forventer for bilen sin. Det kan væra lurt å lage ein skikkelig annonse med info og bilder av bilen for at folk skal bli interessert i den. Du må konkurere med mange andre bilselgere so du må vise bilen ifra sin beste side. Dvs bilder av bilen din uten mange andre biler rundt. Bilder av interiøret bør og væra på plass. Dette er ikkje meint som kritikk av deg, (viss det virker sånn) men litt info for å gjera det lettare å selge bilen. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Eg liker ikkje: "vurderer å selge" Anten skal du selge eller ikkje! Det er mykje bedre å skrive at du selger bilen. Men får du ikkje den prisen du vil ha, so kan du selfølgeligt beholde bilen! Det er og greit at du setter ein pris slik at det er lettare for kjøpere. Du kan sjekke listepris og sjekke kva andre biler på finn ligger på. Du kan ikkje forvente at alle som er interessert i bilen skal vite kva den er verdt.No for øyeblikket er det mange biler til salgs og fåe kjøpere, so det er ikkje lett å få det ein forventer for bilen sin. Det kan væra lurt å lage ein skikkelig annonse med info og bilder av bilen for at folk skal bli interessert i den. Du må konkurere med mange andre bilselgere so du må vise bilen ifra sin beste side. Dvs bilder av bilen din uten mange andre biler rundt. Bilder av interiøret bør og væra på plass. Dette er ikkje meint som kritikk av deg, (viss det virker sånn) men litt info for å gjera det lettare å selge bilen. Lykke til med salget! Enig i mye du skriver. Har jeg måttet selge, hadde den vært ute på Finn med mange bilder og utdypende info allerede. Merk at flere bilder kommer så fort jeg får tatt dem... Interiøret er svart/alu.... Bud mottas fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Todleif: Ta et søk på finn.no å se hvor mange det er av disse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 For å si det sånn: Kommer jeg over en annonse der det f.eks står "Ring" eller "BUD" istendenfor pris, evt annonser uten bilde,, så hopper jeg elegant over annonsen som regel. Av og til hender det at jeg faktisk ringer, men det hører til sjeldenhetene. Du vet hva du IKKE selger bilen for. Da er det bedre å skrive "hbo kr XXXXXXX.-" Nok OT, så ut som en fin bil. Ta det todleif skriver over her til etterretning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Todleif: Ta et søk på finn.no å se hvor mange det er av disse.... Hehe, eg måtte ta ein tur for å sjekke om eg fann nokre biler! Eg fann ein stasjonsvogn (00 modell) og ein sedan (01 modell) eit par andre hadde same motor, men hadde ikkje 4-hjulstrekk og var ikkje stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Da har jeg endret det første innlegget med flere bilder og mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 ikke lenge til snøen kommer nå folkens.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mavoma Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 innbytte i e92 320da HARTGE Coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 innbytte i e92 320da HARTGE Coupe? hmm... får jeg trampet 3 unger i baksetet på den da? Men bare send meg bilder du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mavoma Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Hehe.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 jøss... den var meget fin! Blir vel ikke noe slikt på meg før ungene har flytta ut om ca 12-15 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 bump.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg