Gå til innhold

Selges: 2001 E46 330xi Touring. Ny pris!!


T.R.Melum
 Share

Anbefalte innlegg

Flere bilder og mere info som etterspurt. :)

b3lkeauuickz2juxajn0.jpg

q2a2ma8c7lmgzjgs66f8.jpg

yzqko9kgd8eanqmlw60z.jpg

gjyw95jsx78na1ddlcea.jpg

osf6jfhqg4fwd2l6zn9s.jpg

Beskrivelse

Rå kjøremaskin for både sommer og vinter. 231hk/300nm og 4x4 med manuell girkasse er en sjelden god kombinasjon som øker kjøregleden betraktelig.

Har ettermontert Angel Eyes 7000K

Nylig skiftet olje, oljefilter, luftfilter, tennplugger, bremseveske, servo-olje samt pollenfilter.

Dette er virkelig en bil for BMW-entusiaster som vet hvilke egenskaper denne bilen innehar.

Pris: 279000.-

Ring eller send epost for en hyggelig bilprat.

UTSTYR:

ABS

Airbag

Aircondition

Alu. felger sommer 225/45-17

Alu. felger vinter 225/45-17

Antispinn

Automatisk avblendbart speil

Cruisecontrol

Diffsperre

DSC

EU-godkjent til 2010

El. just.seter

El. just.speil

El. vinduer x 4

Fjernst./Sentrallås

Just. ratt

Kjørecomputer

Klima Klimaautomatic

Kurve/tåkelys

Midtarmlene

Multifunksjonsratt

Nedfellb. baksete

Radio/CD

CD skifter (6stk)

Rollo

Sentrallås

Servo

Skinn

Skinnratt

Soltak

Utetemp.

Xenonlys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg liker ikkje: "vurderer å selge" Anten skal du selge eller ikkje! Det er mykje bedre å skrive at du selger bilen. Men får du ikkje den prisen du vil ha, so kan du selfølgeligt beholde bilen! Det er og greit at du setter ein pris slik at det er lettare for kjøpere. Du kan sjekke listepris og sjekke kva andre biler på finn ligger på. Du kan ikkje forvente at alle som er interessert i bilen skal vite kva den er verdt.

No for øyeblikket er det mange biler til salgs og fåe kjøpere, so det er ikkje lett å få det ein forventer for bilen sin. Det kan væra lurt å lage ein skikkelig annonse med info og bilder av bilen for at folk skal bli interessert i den. Du må konkurere med mange andre bilselgere so du må vise bilen ifra sin beste side. Dvs bilder av bilen din uten mange andre biler rundt. Bilder av interiøret bør og væra på plass.

Dette er ikkje meint som kritikk av deg, (viss det virker sånn) men litt info for å gjera det lettare å selge bilen. Lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg liker ikkje: "vurderer å selge" Anten skal du selge eller ikkje! Det er mykje bedre å skrive at du selger bilen. Men får du ikkje den prisen du vil ha, so kan du selfølgeligt beholde bilen! Det er og greit at du setter ein pris slik at det er lettare for kjøpere. Du kan sjekke listepris og sjekke kva andre biler på finn ligger på. Du kan ikkje forvente at alle som er interessert i bilen skal vite kva den er verdt.

No for øyeblikket er det mange biler til salgs og fåe kjøpere, so det er ikkje lett å få det ein forventer for bilen sin. Det kan væra lurt å lage ein skikkelig annonse med info og bilder av bilen for at folk skal bli interessert i den. Du må konkurere med mange andre bilselgere so du må vise bilen ifra sin beste side. Dvs bilder av bilen din uten mange andre biler rundt. Bilder av interiøret bør og væra på plass.

Dette er ikkje meint som kritikk av deg, (viss det virker sånn) men litt info for å gjera det lettare å selge bilen. Lykke til med salget!

Enig i mye du skriver. Har jeg måttet selge, hadde den vært ute på Finn med mange bilder og utdypende info allerede. Merk at flere bilder kommer så fort jeg får tatt dem...

Interiøret er svart/alu....

Bud mottas fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn: Kommer jeg over en annonse der det f.eks står "Ring" eller "BUD" istendenfor pris, evt annonser uten bilde,, så hopper jeg elegant over annonsen som regel. Av og til hender det at jeg faktisk ringer, men det hører til sjeldenhetene. Du vet hva du IKKE selger bilen for. Da er det bedre å skrive "hbo kr XXXXXXX.-"

Nok OT, så ut som en fin bil. Ta det todleif skriver over her til etterretning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Todleif:

Ta et søk på finn.no å se hvor mange det er av disse....

Hehe, eg måtte ta ein tur for å sjekke om eg fann nokre biler!

Eg fann ein stasjonsvogn (00 modell) og ein sedan (01 modell) eit par andre hadde same motor, men hadde ikkje 4-hjulstrekk og var ikkje stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...