Gå til innhold

Selges: 2001 E46 330xi Touring. Ny pris!!


T.R.Melum
 Share

Anbefalte innlegg

M-tech II fronten er pen den, men jeg mener den passer best på en senket bil. Min har orginalt understell og dessuten syns jeg at 330-fronten med det gitteret er spesiell nok i seg selv. :)

Fremkommeligheten er helt vanvittig bra. Spesielt grepet under aksellerasjon på vinterføre er helt rått. Heftig å bare suse forbi andre biler som sliter i glatte oppoverbakker. Er jo godt over 60% av kraften som fordeles til bakakselen, så den oppfører jo seg som en bakhjulstrekker til grepet slipper. DSC av selvfølgelig.... :) Med DSC på er det ivertfall ingen bekymringer. Da kan du trygt la kona kjøre en tur. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker! :)

Har det kun vært opp til meg har jeg aldri kommet til å solgt den. Iallefall ikke nå som vinteren snart nærmer seg. Det er jo ikke jeg som sliter med litt dårlig plass liksom!! hehe... Ville heller dratt innom ESS og fyra den opp skikkelig! :twisted:

Men-men.... Må prioritere litt annerledes nå når det ble familieøkning og bryllup neste år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... Skjønner at dette kanskje ikke er den rette tiden for bilsalg/kjøp nå som renta er på topp, bankene blir gjerrige og det i tillegg lakker mot vinter.

Er også åpen for synspunkter rundt pris. Har lagt meg på 279000.- og syns ikke den skal være for avskrekkende?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Har tidligere rangert T.R.Melums bil som en av de fineste bimmerne i Norge, det er ei grom børse, og den akkurat like strøken som han sier.

Hyggelig å høre! :)

Følger forøvrig også med et ekstra sett med angeleyes lik de som står på idag. 7000K. Ble en feil i bestillingen min fra GS....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...