Olan Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Jeg var ute å kjørte med bilen, da jeg skulle inn på butikken for å handle noe. Da jeg kom ut og skulle starte den, kom den litt men så døde den ut. Fikk noe tenning et par ganger men bare stoppet. Jeg fikk den tauet hjem, og etter et par timer startet den igjen, men så skjedde det samme. Noen som har noen ide om hva det kan være ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Noe lignende skjedde med meg.. Jeg dro ut en tur på butikken.. Bilen gikk som den skulle.. Hallveis hjemme slokner bilen.. Fikk ikke start, å det hjalp heller ikke å få strøm fra startkabler.. Verkstedet fant ut at det var ikke børster igjenn i dynamoen.. (eller hva det heter) Etter at det ble byttet har jeg ikke hatt samme problem på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 strøm til ecu. se om kontakten har løsnet eller irriet er den lille som står på pluss kabelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Jeg får dratt den på starteren, men det er alt som skjer. Virker som om den ikke får tenning. Prøvde også å dytte den i gang men null respons fra bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Feil funnet. Bensinpumpa blir byttet i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Feil funnet.Bensinpumpa blir byttet i morra heller selg bilen til meg får en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 hehe, nei salg er ganske uaktuellt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Neida Olan, alt er til salgs bare prisen er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå