roysin Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 ettersom jeg har skjønt så er det vanlig att foringa til infestinga på bærebrua på e46 slites ganske fort . lønner det seg å bytte til powerflex foringer ? eller holder det like lenge med orginal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 lønner seg med powerflex... er ganske mye flex i originale... i tillegg så er det mye lettere å sette i nye foringer med powerflex... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsBuer Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 et verksted tar faktisk like mye for å bytte foringa eller rett og slett bytte til ny bærearm med foringen på. for den er et helvete å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 er det så jævlig vanskelig å bytte den da ? men skal vel ikke være mye bevegelse i den ? er ganske mye på den som sitter på bilen min ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 hmm, kanskje det er den som er gåen på min også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Det er kurant å få av foringen, bare å varme gummien i senter med en varmepistol og vri den av. Så banker du den ut av ringen. Jeg anbefaler den eksentriske Powerflex foringen, da den vanlige ikke er helt god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 eksentrisk? hvorfor vil du ha eksentrisk på bærearm på e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roysin Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 er den typen som sitter skrudd med 2skruer jeg tenker på . er kun type til min bil hvertfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 eksentrisk? hvorfor vil du ha eksentrisk på bærearm på e46? Den er utformet slik at den ikke kan rotere på bærearmen, noe som kan skje med den sentriske. Men nå jeg ser at det ikke fins eksentrisk powerflex til e46, så da vil jeg bare si: Styr unna powerflex! Gå heller for en orginal foring eller tilsvarende som må presses på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 foringen kan ikke rotere på bærearmen...er spor på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå