aslex Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 tenkte i sku legge ut nokken bilde tå dei to bilan mine som e hæl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Fin E39, noe mer som skal gjøres med disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Fin E39, bytte tema tittel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Fine biler Bytt tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 fine biler=) er det m535i den e28 der? ps. legg til tema tittel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Den E28n er vel bare en 528, M535n står i garasjen i deler for oppussing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Jo takk for det! er vel mye som skal gjørest enda på den e39 en hvertfall. Må vel få på svarte lister over hele bilen og nye speil, bakfanger og den lille m5 vippen bak. Da skal jeg si meg fornøyd med den bilen tror jeg. Er nokk bare en 528 den der, men har som frøken landre sa så har jeg en M535i i garasjen som skal bli fin en vakker dag. Skal lakke den kvit tenkte jeg. alpinakvit. Skal vel forandre litt på tema;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå