fast Dog Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Flexirøret i eksosanlegget har visst revnet/ødelagt. Dette resultere i en klirre-lyd når den står på tomgang. (høres nesten ut som at det er en liten stein som flyr vegg i mellom.) Flexirør er den delen som ser formet ut som en trekkspill. Litt dårlig forklart men var det beste jeg fikk te i denne omgang. Spørsmålet er jo om det er skadelig for motoren/bilen å kjøre slikt uten å gjøre noe me dette!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Du mister effekt pga feil i motstanden på flowen i exsosen hvis det er hull, også bråker det sikkert. Hva mener du med hull/revnet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Farlig er det ikke. men vil ikke tro det høres no fint ut vis den fiser ut eksos. sier bare BYTT. og ikek brukt fleksi rør. det er så jalla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Du mister effekt pga feil i motstanden på flowen i exsosen hvis det er hull, også bråker det sikkert. Hva mener du med hull/revnet forresten? Farlig er det ikke. men vil ikke tro det høres no fint ut vis den fiser ut eksos.sier bare BYTT. og ikek brukt fleksi rør. det er så jalla Bilen er senket, oxo har vi sånne satans fartsdumper som likner på en sopp her i kr.sand. Eksosen tar nedi hver gang jeg kjører over, ergo så blir flexirøret tøyet kraftig. Etter en stund har så denne revnet på et vis. Er en svakhet på denne modellen har jeg hørt. Har lite lyst å bytte denne da jeg må bytte katalysatoren fordi de nesten henger sammen. Har ikke 6lapper i baklommen enda så derfor lurer jeg bare på om dette er skadelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar3.0 Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Gammel tråd dette men jeg har hatt samme probllemet på min bil. Det er skadelig på den måten at lekasjen er før lambdasensoren og at motoren kan få for mager blanding. Jeg fik fikset dette ved at vi kappet vekk flexi skjøten og sveiset inn en helt vanlig rørstuss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Gammel tråd dette men jeg har hatt samme probllemet på min bil. Det er skadelig på den måten at lekasjen er før lambdasensoren og at motoren kan få for mager blanding. Jeg fik fikset dette ved at vi kappet vekk flexi skjøten og sveiset inn en helt vanlig rørstuss. hvor sitter den sensoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar3.0 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 ca midt under bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå