BlueM Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Måtte bare legge inn bilder av to vakre biler. Min egen, og bilen til en kollega. Bildene ble tatt i våres. Vakkert syn i mine øyne....
tmice Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Se der ja, det e bilene sine det!! Litt senk å felg her så har du to pene "søsken"
BlueM Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 Var da voldsomt til mas... Her sliter en gammel mann noen sekunder med å få lagt inn bilder, også bare spruter det inn sarkastiske kommentarer... Hyggelig at folk tydeligvis følger med på forumet da.
tmice Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 He he, ja vi er litt utolmodige ja... spes når vi venter på noe PENT, å det kom jo!! :)
BlueM Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 Også, bare for å starte en kollegial krangel... Hvem har de fineste felgene?
Syvert Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 kan ikkje noe for det men eg syns e46 var og er mye penere designa enn e90 en. Syns og viss ein ikkje velger navi så er den stusslig inne i forhold til e46,som og har den pene skråformen på intriøret som eg savner på både e90 og e60.
MariusW Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 haha jeg og en kompis har også akkurat samme biler. Det teite er at vi hele tiden gjør det samme med dem. Xenon, angeleyes, senking, større felger +++. Eneste forskjellene er at jeg har 318, han har 316 og jeg har grøftelys men det får han og nå så ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå