PerErik Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Har ikke sett noen andre e34 med røde seter før jeg heller. Noen som har shadowline lister tilsalgs forresten? har lyst til å bytte ut crome listene siden de er det eneste crome på bilen.
MortenK Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Siden bilen din er sjelden med røde skinseter må du ta vare på den da;) Regner med at det ikke er nødvendig å si egentlig Gleder meg til så se ressultatet på bilen din
A.Holzmann Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Jeg lakkerte mine chromma lister i shadowline-fargen:) Er Würth som leverer denne. Maskerte godt opp, pussa de litt, spraya over med Roststop Quattro, og så gikk jeg over med Würth sort silkeglans.
Turbo-Tommy Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Jeg mener nå at angel-eyes hører hjemme på BMW generelt. Tar seg mye bedre ut på en E34, enn en gammel Golf II Jeg kan vel nesten ikke nekte da jeg har de samme lyktene selv også
PerErik Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Vurderer å lakke liste mine ja, skal ta godt vare på den
PerErik Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Fikk M5 style spoiler i går: Dårlig bilde, kommer bedre når jeg har lakkert den.
///FredriK.S Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Veldig bra, syntes egentlig at E34 kler den spoileren der bra.
burny_ Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Hehe morsomt å se flere Telemarkinger med E34!! Såg bilen din i Bø gata på lørdagen eller fredagen .. Såg kanskje min og? Vinrød e34.. Og forresten, den mt5en såg kjent ut.. hehe, du hadde bruker på mopedportalen sant? Handla en god del deler av kristian soterud? Edit: Måtte nesten si litt om bilen din og hehe. Rått med røde skinn seter! Bra felger, fin farge. MEN vekk med de framlyktene... Æsja megen hehe.. ^^ Skulle fått lakt den litt mere nedpå også 60-45 senking..
PerErik Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Så deg helt sikkert i Bø ja, har bruker på mopedportalen også har senka den 50mm framme nå, tror det var 30mm når jeg kjøpte den, men er ikke helt sikker. Fikk noen deler i går også, øyelokk, bakrutesenker og leppe til fram fangeren. Bør nok vente til etter vinteren med å montere leppa, den blir sikkert bare brøyteplog.
///ben Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 Ja, den ene delen fløy etter den andre Pen bil, men skulle jeg gjort noen forandringer ville jeg montert sorte DE lykter i front, bytta bak fanger, og fått vekk cola klistremerket i bakruta Kanskje også revurdert den bakrute senkeren Vi får ta oss en ny sladde runde en annen dag
PerErik Skrevet November 16, 2010 Forfatter Skrevet November 16, 2010 over to år siden jeg oppdaterte noe her nå ja men ja, var litt mye isklumper i gata i helga ja
rinde Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 over to år siden jeg oppdaterte noe her nå ja men ja, var litt mye isklumper i gata i helga ja Du må oppdatere igjen nå per erik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå