Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett noen andre e34 med røde seter før jeg heller.

Noen som har shadowline lister tilsalgs forresten? har lyst til å bytte ut crome listene siden de er det eneste crome på bilen.

Skrevet

Siden bilen din er sjelden med røde skinseter må du ta vare på den da;) Regner med at det ikke er nødvendig å si egentlig :) Gleder meg til så se ressultatet på bilen din ;)

Skrevet

Jeg lakkerte mine chromma lister i shadowline-fargen:) Er Würth som leverer denne. Maskerte godt opp, pussa de litt, spraya over med Roststop Quattro, og så gikk jeg over med Würth sort silkeglans.

• 1 month later...
Skrevet

Hehe morsomt å se flere Telemarkinger med E34!! :)

Såg bilen din i Bø gata på lørdagen eller fredagen ;) .. Såg kanskje min og? Vinrød e34..

Og forresten, den mt5en såg kjent ut.. hehe, du hadde bruker på mopedportalen sant? Handla en god del deler av kristian soterud? :)

Edit: Måtte nesten si litt om bilen din og :P hehe.

Rått med røde skinn seter! Bra felger, fin farge. MEN vekk med de framlyktene... Æsja megen hehe.. ^^

Skulle fått lakt den litt mere nedpå også :) 60-45 senking..

Skrevet

Så deg helt sikkert i Bø ja, har bruker på mopedportalen også :wink:

har senka den 50mm framme nå, tror det var 30mm når jeg kjøpte den, men er ikke helt sikker.

Fikk noen deler i går også, øyelokk, bakrutesenker og leppe til fram fangeren.

Bør nok vente til etter vinteren med å montere leppa, den blir sikkert bare brøyteplog.

• 2 years later...
Skrevet

Ja, den ene delen fløy etter den andre :) Pen bil, men skulle jeg gjort noen forandringer ville jeg montert sorte DE lykter i front, bytta bak fanger, og fått vekk cola klistremerket i bakruta :) Kanskje også revurdert den bakrute senkeren :) Vi får ta oss en ny sladde runde en annen dag :)

• 5 months later...
Skrevet
over to år siden jeg oppdaterte noe her nå ja :o men ja, var litt mye isklumper i gata i helga ja :)

Du må oppdatere igjen nå per erik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...